بازگشت تیم ملی تکواندو به کشور/عاشورزاده و مردانی از مصاحبه امتناع کردند+عکس

تیم ملی تکواندو کشورمان بامداد امروز وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شد.

به گزارش ایسکانیوز، اعضای تیم ملی تکواندوی ایران بامداد امروز، در میان استقبال شدید مردم، خانواده و آشنایان ورزشکاران و رباب شهریان، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شدند.

کیمیا علیزاده، سجاد مردانی، فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی اعضای تیم ملی تکواندو، همراه مهدی بی‌باک، بیژن مقانلو و مهرو کامرانی مربیان تیم ملی و سیدمحمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران با این کاروان به کشور بازگشتند.

هرچند کیمیا علیزاده، نخستین بانوی مدال آور ایران در تاریخ المپیک و مهدی خدابخشی به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند اما فرزان عاشورزاده و سجاد مردانی با رفتاری غیرحرفه‌ای، راه خود را کشیدند و رفتند و به این ترتیب به افرادی که برای استقبال از تکواندوکاران و مصاحبه با آن‌ها تا حدود ساعت 5 بامداد در سالن انتظار پرواز‌های خارجی فرودگاه امام خمینی (ره) انتظار کشیدند، بی احترامی کردند. این رفتار تا حدی ناراحت کننده بود که برخی خبرنگاران معتقد بودند این دو تکواندوکا با این کارشان، شکستی دیگر در کارنامه خود ثبت کردند.

کیمیا علیزاده پس از بازگشت به ایران و در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در حالی که در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از اینکه مردم در این ساعت برای استقبال ما به فرودگاه آمده‌اند، ذوق زده‌ام. خوشحالم که با کسب مدال برنز باعث شادی مردم کشورم شدم.

علیزاده درباره مبارزاتش در المپیک توضیح داد: اگر در دیدار با اوا گومز (تکواندوکای اسپانیایی) داوران امتیازات مسلم من را می‌دادند، شاید مدال خوشرنگ‌تری می‌گرفتم. به هرحال فکر می‌کنم کم تجربگی هم باعث شد قهرمان المپیک نشوم و به برنز بسنده کنم.

607/601

کد خبر: 672519

وب گردی

وب گردی