عضو کمیسیون آموزش مجلس: دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت دکتر میرزاده نسبت به سایر دانشگاه ها موقعیت ممتازتری دارد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در مجموع همه موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی را که بررسی می کنیم به این نتیجه میرسیم که دانشگاه آزاد نسبت به سایر دانشگاه های دیگر چه غیر انتفاعی و چه دولتی موقعیت خوب و ممتازی دارد که این موضوعات مدیون مدیریت خوب و هوشمندانه دکتر میرزاده در راس این مجموعه علمی است.

محمد قمی درباره عملکرد دکتر حمید میرزاده در طول دوره مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی به ایسکانیوز گفت: به دلیل دیدگاه پژوهشی که در دکتر میرزاده وجود دارد در ارتباط با مسائل پژوهشی در دانشگاه آزاد بسیار موفق عمل شده که نتیجه آن رشد علمی این مجموعه علمی در سطح کشور و منطقه بوده است.

وی افزود: خوشبختانه از نظر آموزشی هم با توجه به اهمیتی که به موضوع ارتقا کیفیت داده می شود، دانشگاه آزاد هم اکنون و در طول این مدت 3 ساله در وضعیت خوبی قرار گرفته است. همچنین موضوع توسعه عدالت آموزشی که با گرفتن رشته های مختلف در نقاط مختلف از جمله نقاط محروم کشور همراه بوده، از جمله نقاط مثبت عملکرد دکتر میرزاده بوده است.

قمی ادامه داد: موضوع دیگر که در دانشگاه آزاد به آن توجه می شود، موضوع ورزش است که نتیجه این توجه هم در المپیک دیده شد که حدود 5 نفر از 8 نفری که در المپیک مدال گرفتند از ورزشکارانی بودند که به نوعی با این دانشگاه در ارتباط بوده اند.

نماینده مردم پاکدشت در ادامه با قابل قبول دانستن برنامه های دانشگاه آزاد، اضافه کرد: با توجه به شرایط جامعه و تورمی که در سال های گذشته وجود داشت، دانشگاه آزاد شهریه خود را افزایش نداده و این موضوع می تواند کمک خوبی برای خانواده های ایرانی باشد. البته دانشگاه آزاد اعلام کرده در برنامه های اخیر خود کاهش شهریه در مقاطع کاردانی و کارشناسی را در پیش گرفته که این موضوع هم بسیار ارزشمند است و نشان دهنده کم شدن اتکای دانشگاه به شهریه دانشجویان است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان گفت: در مجموع همه این موارد و موفقیت ها را که بررسی می کنیم به این نتیجه میرسیم که دانشگاه آزاد نسبت به سایر دانشگاه ها، چه غیر انتفاعی و چه دولتی موقعیت خوب و ممتازی دارد که این موضوعات مدیون مدیریت خوب و هوشمندانه دکتر میرزاده در راس این مجموعه علمی است.

20101

کد خبر: 672524

وب گردی

وب گردی