پس لرزه،سر و صدا، نجات بازماندگان/تعداد قربانیان زلزله ایتالیابه 267 نفر رسید/تصاویر

تعداد قربانیان زمین لرزه ایتالیا به 267 نفر رسید .

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سی ان ان، پس از گذشت 2 روز از زلزله 6.2 ریشتری ایتالیا، همچنان تلاش برای نجات بازماندگان ادامه دارد و در برخی مناطق این کشور وضعیت اضطراری اعلام شده است.

پس لرزه های این زمین لرزه هم چنان ادامه دارد. در روز پنج شنبه امدادگران در شهر آماتریس که مشغول نجات بازماندگان از زیر آوار بودند که پس لرزه ها اعث ایجاد اختلال در عملیات نجات آنها شده است. یکیاز آنها گفت: مردم سعی می کردند از ساختمان ها دور باشند و به خیابان ها و جاده ها پناه می بردند تمامی دوربین های روزنامه نگاران به شدت تکان می خورد حتی ساختمان ها هم میلرزیدند که بسیار وحشتناک بود.
موسسه زمین شناسی اسالت متحده پاعلام کرد س از زلزله 6.2 ریشتری روز چهارشنبه که خسارات بسیاری را به بار آورد پس لرزه هایی بین 4.1 و 4.7 ریشتر به ثبت رسیده است.

نجات دختر 8 ساله پس از 17 ساعت از زیر آوار

سازمان خبری ملی آنسا ایتالیا اعلام کرد :امدادگران موفق شدند یک دختر 8 ساله که نزدیک به 17 ساعت در زیر آوار مانده بود را نجات دهند.
چهارشنبه شب امدادگران در حالی که مشغول بیرون کشیدن اجساد در پساکارا بودند متوجه صدای یکی از بازماندگان می شوند که در حال گریه کردن است. امدادگران از شنیدن صدای گریه کردن او خوشحال شدند، اما جسد خواهر او که 10 ساله بود هم در کنار این دختر 8 ساله پیدا شد.

20106

کد خبر: 672572

وب گردی

وب گردی