پیروزهای نخستین تیم ملی هاکی روی یخ ایران در اردوی برون مرزی

تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ ایران که برای نخستین بار تشکیل شده و خود را برای حضور در بازی های زمستانی ساپورای ژاپن آماده می کند، در اردوی برون در قزاقستان فراتر از حد انتظار ظاهر شده و در دیدارهای دوستانه حریفان باسابقه خود را شکست داده است.

به گزارش ایسکانیوز از فدراسیون اسکیت، نخستین تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ ایران که به صورت رسمی و برای نخستین بار در راه آماده سازی بازی های زمستانی ساپورای ژاپن قرار دارد، در اردوی برون مرزی، برابر حریفانی با سابقه به میدان رفت و سربلند از این دیدارها بیرون آمد.
تیم ایران در نخستین رقابت خود در قراقستان، تیم آلماتی را با نتیجه ٥ بر ٤ شکست داد؛ شاگردان کاوه صدقی در دومین دیدار ٩ بر ٢ تیم دلتا را از پیش رو برداشتند و در سومین دیدار تدارکاتی نیز ٨ بر ٤ تیم «بی آی گروپ» را شکست دادند.
پیروزهای تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ ایران برابر حریفانی که سابقه طولانی در این رشته دارند موجب تعجب مسئولان و ورزشکاران این تیم ها شد؛ انگیزه، استعداد و میل به پیروزی فاکتورهای تیم ایران اعلام شده است.
تیم کشورمان اکنون با بهره گیری از تجربه های مشاور خود «سرگئی شاورنوف» مربی تیم ملی قزاقستان در حال افزایش توان فنی و فیزیکی خود است.
براساس این گزارش، با حمایت های «فریبا محمدیان» رییس فدراسیون اسکیت و رایزنی های رییس انجمن اسکیت روی یخ و کاوه صدقی سرمربی تیم ملی، اردوهای متعددی تاکنون برگزار شده که از آن جمله می توان به حضور بازیکنان تیم ملی چک و قهرمان جهان و همچنین برگزاری اردوی فنی در شهر تبریز اشاره کرد.
با برنامه ریزی های انجام شده، در روزهای آینده و با بازگشت تیم ملی از اردوی قزاقستان، اردوی آماده سازی تیم زیر نظر مربی آلمانی، اردوی دروازبانی زیر نظر مربی فنلاندی و مربی فرانسوی در تهران و تبریز برپا خواهد شد.
رقابت های اسکیت هاکی روی یخ ساپورای ژاپن بهمن ماه امسال با حضور 20 تیم برگزار خواهد شد. اعضای تیم ملی کشورمان پس از شرکت در اردوهای متعدد توسط کادر فنی انتخاب خواهند شد.
حضور تیم کشورمان در المپیک زمستانی ژاپن مورد توجه سایت های معتبر هاکی دنیا قرار گرفته و خبر پیروزی در اردوی قزاقستان نیز در سایت مطرح هاکی روی یخ اروپا بازتاب داشته است.

607/601

کد خبر: 672575

وب گردی

وب گردی