دو  پیام تئاتری برای درگذشت داوود رشیدی

مدیر کل هنرهای نمایشی و دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران «مبارک» درگذشت داوود رشیدی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسکانیوز، مدیر کل هنرهای نمایشی و دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران «مبارک» درگذشت داوود رشیدی را تسلیت گفتند. متن پیام ها به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

داود رشیدی واپسین نقش خویش را بر صحنه زندگی اجرا کرد. نام و نشان او که آفرینشگر آثاری ماندگار در عرصه فرهنگ و هنر این سرزمین بوده است هرگز فراموش نخواهد شد.

با افسوس و دریغ، مرگ اندوهناک استاد داود رشیدی را به اصحاب هنر، همسر صبور، فرزند هنرمندش و خانواده محترم برومند تسلیت عرض می نمایم.

خداوندگار هنر او را که مومنانه وقف هنر شد رحمت کند.

مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی»

تسلیت به یک هنرمند

دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران «مبارک»، درگذشت داوود رشیدی هنرمند بزرگ تئاتر، سینما و تلویزیون را با انتشار این پیام تسلیت گفت.

«هوالباقی

خانم برومند عزیز و مهربان؛ لبخندهای شادی بخش شما در جشنواره نمایش عروسکی مایه دلگرمی نمایشگران عروسکی و تماشاگران جشنواره بود. ای کاش همچنان مهمان لبخند شما بودیم اما گاه زندگی آن طور که ما دوست داریم، پیش نمی‌رود. افسوس که در میانه راه چشمان شما و ما به اشک نشست و شما و مادر مهربان «زی زی گولو» و قصه گوی نازنین کودکی‌های مان با درگذشت هنرمند محبوب داود رشیدی عزیز، اندوهگین شدید.

از خدای خوب بچه‌ها و عروسک‌ها برای شما و خانواده عزیز آرزوی شکیبایی و برای آن پدر بزرگ مهربان، آرزوی آرامش داریم.

ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی و هنرمندان شرکت‌کننده»

508

کد خبر: 672637

وب گردی

وب گردی