روایت معاون اول رییس جمهوری از سفر با قطار و دیدار با مردم

معاون اول رییس جمهوری پس از سفر به استان سمنان با قطار به تهران بازگشت و ورایت خود را در این سفر و دیدار با مردم در صفحه شخصی اینستاگرامش نگاشت.

به گزارش ایسکانیوز، اسحاق جهانگیری در صفحه اینستاگرام خود نگاشت: عصر دیروز (پنجشنبه) پس از افتتاح دو طرح مهم صنعتی و شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان سمنان، در بازگشت به تهران با قطار، به رسم ادب به دیدار هموطنان عزیز مسافر که عده ای از آنها از زائران بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) بودند، رفتم.
وی در ادامه این مطلب آورده است: لطف و محبت مردم خونگرم و دوست داشتنی ایران به خادمان خود انرژی بخش بوده و خستگی را از تن می زداید. عده ای از هم میهنان ضمن حمایت از دولت، خواستار ابلاغ سلام آنها به آقای دکتر روحانی رئیس جمهور بودند.
معاون اول رییس جمهوری آورده است: برخی نیز درخواست هایی برای رفع مشکلات کاری و شخصی داشتند. در این میان عده ای هم از کیفیت پائین خدماتی که در قطارها ارائه می شود به ویژه سیستم تهویه آنها گله مند بودند که قابل درک است.
وی ادامه داد: متاسفانه درسال های گذشته اقدام اساسی برای نوسازی سیستم حمل و نقل کشور نشده و شرایط تحریم های ظالمانه نیز وضع را بدتر کرده بود. در این ارتباط از اولویت های اساسی دولت تدبیر و امید به رغم محدودیت های مالی و بودجه ای، نوسازی شبکه حمل و نقل زمینی، ریلی و هوایی کشور است که امیدوارم با عملیاتی شدن طرح های دولت در این زمینه بتوانیم موجبات رضایت مردم شریف ایران را فراهم کنیم.
جهانگیری آورده است: همچنین جا دارد از کارکنان خدوم و زحمت کش قطار مشهد - تهران که در ساعت ١٨:٣٠ در ایستگاه سمنان به جمع آنها پیوستیم و برای شان ایجاد زحمت کردیم، قدردانی کنم.

202

کد خبر: 672660

وب گردی

وب گردی