حاشیه‌های حضور احمدی‌نژاد در قزوین

چند ماه بیشتر تا انتخابات ریاست‌جمهوری سال ٩٦ باقی نمانده است. به باور بسیاری احمدی نژاد و حلقه مردانش خود را برای انتخابات آماده می‌کنند یا دست کم در حال محک زدن جامعه هستند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روزنامه اعتماد، در این میان اما برخی هم هستند که معتقدند همه این دست‌و‌پازدن‌ها و سخنرانی‌ها برای این است که همچنان در فضای سیاسی ایران زنده بمانند و فراموش نشوند. محمود احمدی‌نژاد و یارانش این‌بار قزوین را برای سخنرانی انتخاب کردند. اگر تا چند ماه پیش او بی‌دردسر سخنرانی می‌کرد و در حلقه حامیانش دست تکان می‌داد اما هرچه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم شاهد هستیم که تنها حامیانش نیستند که به استقبالش می‌روند، به نظر می‌رسد از این پس احمدی‌نژاد باید به حضور منتقدانش هم در برنامه‌هایش عادت کند.

قزوین برای او بدون دردسر تمام نشد، همان‌طور که ملارد هم برای او خاطره‌ای از حضور منتقدانش ساخت. اگرچه بعدازظهر پنجشنبه برگزار‌کنندگان سخنرانی احمدی‌نژاد پلاکاردها و پوسترهای سخنرانی را بین مردم پخش می‌کردند اما تعدادی از جوانان این شهر نیز پلاکاردها و دستنوشته‌هایی از جنس دیگر را با خود به همراه آورده بودند. پلاکاردهایی با مضمون «دروغ با هاله نور معنا پیدا کرد» و «١٦ میلیاردی که احمدی‌نژاد بخشید، کجاست؟»

اگرچه نیروی انتظامی این جمع را به ٣٠٠ متری مسجد هدایت کرد اما احمدی‌نژاد در میان استقبال حامیان و منتقدانش پای در مسجد غدیر گذاشت تا او و مردان ساختمان ولنجک بدانند هرچه به انتخابات نزدیک شویم تنها این حامیانش نیستند که به استقبالش خواهند رفت و باید به حضور منتقدان نیز عادت کنند.

حاشیه‌های حضور احمدی‌نژاد مانند همه سخنرانی‌هایش است. از پوسترهای تبلیغاتی که بین جمعیت پخش می‌شود تا بازار داغ نامه‌نگاری و سخنرانی قزوین هم متمایز از دیگر سخنرانی‌ها نبود. مثل سابق چهره‌هایی همچون حمید بقایی، غلامحسین الهام و مرتضی تمدن، رییس دولت سابق را همراهی می‌کردند. در میان جمعیت اما دو تن از نماینده‌های پیشین مجلس نیز حضور داشتند که در راهیابی به مجلس دهم ناکام ماندند، روح‌الله عباسپور و رجب رحمانی، نمایندگان پیشین بویین‌زهرا و تاکستان.

202/201

کد خبر: 672683

وب گردی

وب گردی