تصادف اتوبوس در آزاده راه کرج -قزوین /تعداد مصدومان به 20 نفر رسید

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز ، شمار مصدومان حادثه برخورد اتوبوس ، تریلر و وانت نیسان در آزاد راه کرج - قزوین که بامداد امروز شنبه رخ داد را 20 نفر اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، در ابتدا سرهنگ محمدرضا اکبری با اشاره به تصادف اتوبوس، تریلر و وانت در آزاد راه کرج به قزوین گفت: ساعت 6:30 صبح امروز تصادف میان یک دستگاه اتوبوس مسافربری، تریلر و وانت به پلیسی راه اعلام شد. بلافاصله ماموران پلیس راه و تیم های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه اتوبوس مسافربری در خط کندرو آزادراه حوالی ترمینال شهید کلانتری کرج با پشت یک دستگاه ترلیر برخورد کرده و وانت در حال حرکتی نیز در این برخورد دچار سانحه شد.

به گفته رئیس پلیس راه استان البرز در این تصادف15 نفر مجروح شدند که تعدادی از آنها به صورت پایی مداوا و 6 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

اکبری گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد این سانحه به علت عدم توجه به جلو راننده اتوبوس رخ داده است.

در ادامه رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز ، شمار مصدومان حادثه برخورد اتوبوس ، تریلر و وانت نیسان در آزاد راه کرج - قزوین که بامداد امروز شنبه رخ داد را 20 نفر اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، دکتر مهرداد بابایی با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع این حادثه تیم های امدادی مرکز فوریت های پزشکی البرز بلافاصله در محل حضور یافتند و به انتقال مصدوم پرداختند.
او افزود: از 20 مصدوم حادثه 18 نفر به بیمارستان های شهیدان مدنی و باهنر کرج و شریعتی ماهدشت انتقال یافتند و 2 نفر سرپایی در محل درمان شدند.
بابایی ادامه داد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس برای انتقال مصدومان به محل حادثه اعزام شد.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز وضعیت بیشتر مصدومان حادثه را رضایتبخش اعلام کرد و گفت: خدمات دهی درمانی به مصدومان در بخش های مختلف بیمارستان های استان البرز ادامه دارد.
او تاکید کرد: اتوبوس حادثه دیده حامل تعدادی از کارمندان یکی از دستگاه های دولتی بود.
ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز یک دستگاه اتوبوس ، یک دستگاه تریلر و یک دستگاه وانت نیسان در آزاد راه کرج - قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری کرج با هم برخورد کردند که علت حادثه در دست بررسی است.
20106

کد خبر: 672685

وب گردی

وب گردی