حضور وزیر کشور در دانشگاه آزاد گنبد کاووس/بهره برداری و آغاز اجرای 210طرح در گنبدکاووس

با حضور وزیر کشور، آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 210 طرح عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس و نیز جلسه شورای اداری شهرستانهای گنبدکاووس ، آزادشهر و رامیان روز شنبه آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی که از روز پنجشنبه گذشته به استان گلستان سفر کرده است، امروز با حضور در گنبدکاووس و در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر، به صورت متمرکز بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 210 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان گنبدکاووس را آغاز کرد.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در این آیین اعلام کرد: از این تعداد، 208 طرح به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی دو طرح نیز آغاز شده و برای مجموع طرح های شهرستان گنبدکاووس حدود 750 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته یا هزینه شده است.
عبدالقدیر کریمی افزود: با بهره برداری از پروژه های اقتصادی گنبدکاووس برای 432 نفر ایجاد اشتغال شده است.

شهرستان گنبدکاووس امروز همچنین میزبان مدیران و اعضای شورای اداری شهرستان های آزادشهر و رامیان که در شرق استان واقع هستند نیز می باشد و جلسه شورای اداری این سه شهرستان با حضور وزیر کشور و استاندار استان گلستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس آغاز شده است.

دیدار با منتخبان و برگزیدگان اقشار مختلف شهرستان های گنبدکاووس ، آزادشهر و رامیان، بازدید از سد نرماب چل چای در شهرستان مینودشت، دیدار با منتخبان و برگزیدگان اقشار مختلف مردم شهرستان های مینودشت ، گالیکش ، کلاله و مراوه تپه در دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت و نیز حضور در جلسه شورای اداری چهار شهرستان مذکور در فرمانداری شهرستان مینودشت از دیگر برنامه های روز شنبه وزیر کشور در سفر به منطقه شرق استان گلستان است.

هفت شهرستان از 14 شهرستان استان گلستان در منطقه شرق آن قرار دارند که از نظر وسعت دوسوم مساحت استان گلستان را تشکیل می دهند و نیمی از جمعیت یک میلیون و 900 هزار نفری این استان در هفت شهرستان شرقی آن زندگی می کنند.

203

کد خبر: 672743

وب گردی

وب گردی