کدخدایی:جهان استکبار با اتحاد جهان اسلام نمی تواند خدشه ای به مسلمانان وارد کند

سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر این که مقاومت در سوریه مقاومت با استکبار و هم پیمانان آن است ، گفت: جهان استکبار با اتحاد جهان اسلام نمی تواند خدشه ای به مسلمانان وارد کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، عباسعلی کدخدایی روز شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه عکس به «نام زیتون» که روایتی از فتح شهرهای نُبل و الزهرا توسط نیروهای مقاومت در سوریه است در جمع خبرنگاران افزود: مقاومت در همه عرصه ها با ارزش بوده و در این نمایشگاه گوشه کوچکی از مقاومت و تلاش مجاهدان در جبهه مقاومت سوریه به تصویر کشیده شده است که کار بسیار ارزشمندی است.

وی نتیجه مقاومت را پیروزی دانست و تصریح کرد: همه کشورهای اسلامی و همه آنهایی که مخالف ظلم و ستم هستند بصورت یکپارچه در سوریه گردهم آمده اند و با استکبار و اضداد آنها در منطقه، مبارزه و مقاومت می کنند که باید پیروزی های آنان را به مردم این کشور و رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت.


وی درباره وظیفه هنرمندان برای گسترش فرهنگ مقامت نیز اظهار داشت: در هر صحنه ای که خوشحال کننده و تاسف بار است گسترش و انتشار خبر لازم و ضروری است و در حوزه هنر هم همانگونه که یک خبرنگار خبرها را منتشر می کند یک هنرمند هم می تواند با اثر هنری خود پیام مقاومت و پیروزی ها را به ملت و مردم منتقل کند.
عضو حقوقدان شورای نگهبان ادامه داد: با برگزاری نمایشگاه ها و با تصویربرداری بسیار ساده می توانیم پیام بسیار مهم مقاومت را به نسل های آینده منتقل کنیم.
یه گزارش ایرنا، دو شهر کوچک نبل و الزهراء در ریف شمالی حلب و شمال غربی این استان واقع شده اند که 70 هزار نفر شیعه در آن سکونت دارند این دو شهر مدت ها در محاصره نیروهای تروریستی بودند.

203/201

کد خبر: 672779

وب گردی

وب گردی