شیری که ظاهرا پیر شده است/بازگشت رامین با کدام رضا؟

بحث بر انگیز ترین اخبار این روزهای پرسپولیس بازگشت رامین رضاییان به جمع سرخ پوشان است.

به گزارش ایسکانیوز، "رامین رضاییان به پرسپولیس بازگشت"، " چراغ سبز برانکو به رضاییان"، " مدافع مغضوب سرخپوشان در راه بازگشت" و... ؛ این ها تیتر خبری بود که روز گذشته در رسانه‌ها منتشر شد. خبری قابل پیش‌بینی و البته کمی عجیب، عجیب از این نظر که برانکو چطور و در چه شرایطی حاضر شد به بازگشت رضاییان، رضایت بدهد.

موافقتی که شاید کمی پروفسور سرخ را زیر سوال ببرد! با مقایسه رفتارهای قبلی انگار برانکو نسبت به گذشته فرق کرده، دیگر آن صلابت قبل را ندارد. همان زمانی که برانکو رای به بازگشت طارمی داد این مسئله حس شد. سوال اینجاست، برانکویی که تا 3 روز پیش مخالف صددرصد بازگشت رضاییان بود چطور راضی به بازگشت او شد؟ آیا سطح فنی ضعیف گولتس، پسر جذاب سرخ پوشان، برانکو را مجاب کرد که با خارج کردن احتمالی او از فهرست رامین را برگرداند؟ آیا رضاییان راضی شده نیمکت‌نشینی و یا سکونشینی احتمالی را تحمل کند؟ رضاییان قرار است جای چه بازیکنی در ترکیب قرار بگیرد؟ با توجه به نزدیک شدن به شهرآورد پایتخت، آیا این مصلحت اندیشی برانکو برای برد در دربی بوده؟ این‌ها سوالاتی است که از ذهن هواداران و البته اصحاب رسانه رد می شود و کسی هم نیست جواب قانع کننده و درستی برای این پرسش ها داشته باشد.

جدای از راضی شدن مسئولان پرسپولیس و البته شخص برانکو، چگونگی حضور رضاییان در ترکیب پرسپولیس جزو ابهامات بزرگ است. بعد از دوران نیمکت‌نشینی و سکونشینی احتمالی، رضاییان در چه پستی و جای چه بازیکنی به میدان خواهد رفت؟ حسین ماهینی در 4 بازی ابتدایی پرسپولیس مخصوصاً در بخش دفاعی عملکرد قابل توجهی داشته، نقش مهم او در گلزنی طارمی هم یکی دیگر از نکات مثبت ماهینی به شمار می آید و نشان می دهد تا به اینجای کار برای سرخ پوشان مسمرثمر بوده است. گفتنی است، میل هجومی رضاییان نسبت به ماهینی بیشتر و میل دفاعی ماهینی نسبت به رضاییان به مراتب بالاتر است، و وجود رضاییان در ترکیب اصلی به چیدمان برانکو نیز بستگی دارد.

** زوج ماهینی - رضاییان

با توجه به تاکتیک های این بازیکنان، شاید آن ها زوج خوبی در سمت راست پرسپولیس باشند.این دو بازیکن مکمل خوبی برای هم هستند اما این سوال پیش می آید که رضاییان جای کدام هافبک پرسپولیس به زمین می‌رود؟ شاید با نگاهی به ترکیب پرسپولیس در چهار هفته ابتدایی لیگ شانزدهم بتوانیم پاسخ این سوال را پیدا کنیم.

فرشاد احمدزاده!!

فرشاد احمدزاده بازیکنی بوده که در 4 بازی گذشته در سمت راست خط هافبک پرسپولیس به میدان رفته است. عملکرد احمدزاده در این بازی‌ها و البته فصل گذشته آنقدر خوب بوده که به سختی برانکو او را نیمکت‌نشین کند، البته قابل به ذکر است احمدزاده هم بازیکنی نیست که با نیمکت‌نشینی کنار بیاید. باید دید برانکو که به نظر می‌رسد در شرایط «خاص» حاضر شده رضاییان را بپذیرد برای تمام این سوال‌ها پاسخی دارد؟

604/602

کد خبر: 672788

وب گردی

وب گردی