رحمانی فضلی : به جای نفت به مردم اتکا کنید

وزیر کشور گفت: هر مشکلی که در فضای اقتصادی و توسعه کشور وجود دارد ناشی از عدم فراهم کردن بستر مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف و اتکای به نفت به جای اتکا به مردم است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در جلسه شورای اداری شهرستان‌های گنبد کاووس، آزادشهر و رامیان با گرامیداشت هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: امیدواریم توفیق داشته باشیم در مسیر خدمت به مردم بتوانیم از این عزیزان الگوبرداری کنیم.

وی با بیان اینکه شرق استان گلستان دارای شرایط ویژه‌ای برای رشد و توسعه پایدار است، افزود: امروز شما مدیران که در جلسه حاضر هستید باید پاسخگو باشید به مردم که چه کردید و برای خدمت به مردم در حوزه مسئولیت و اختیار خود چگونه اقدام کردید.

وزیر کشور محور هفته دولت را پاسخگویی دولتمردان و نمایندگان دولت در شهرستان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب و کشور مال مردم است و مردم که ولی‌نعمتان ما هستند انتظار داشتن یک زندگی مطلوب و حداقلی از ما دارند که انتظار زیادی نیست.

رحمانی‌فضلی با تأکید بر اینکه خواسته ما در هیأت دولت از شما مدیران پاسخگو دانستن خود در برابر خدا، مردم و انقلاب است، خاطرنشان کرد: همه قبول داریم که عقب‌افتادگی‌های تاریخی حاصل از سال‌های طویل بی‌توجهی به منطقه یک شبه حل نمی‌شود اما این نافی ضرورت تلاش ما برای رفع آنها نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مردم هم از ما تغییرات یک شبه و یک ساله را نمی‌خواهند، اضافه کرد: مردم از مسئولان می‌خواهند که در وهله اول تمام تلاش و توان خود را معطوف به مشکلات کشور کنیم و در وهله دوم گزارش صادقانه‌ای به آنها در کمال شفافیت ارائه دهیم.

وزیر کشور مهمترین عنصر رشد توسعه را خود مردم و فراهم کردن زمینه مشارکت برای آنها دانست و تصریح کرد: هر مشکلی که در فضای اقتصادی و توسعه کشور وجود دارد ناشی از عدم فراهم کردن بستر مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف و اتکای به نفت به جای اتکا به مردم است./

203/201

کد خبر: 672813

وب گردی

وب گردی