آیت الله صافی گلپایگانی:  دولت در مسیری که تاکنون پیموده موفقیت های زیادی به دست آورده است

یکی از مراجع تقلید با تقدیر از تلاش های دولت و مسئولان، گفت: دولت در مسیری که تاکنون پیموده موفقیت های زیادی به دست آورده است

به گزارش ایسکانیوز آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار رییس دفتر رییس جمهوری ، با تقدیر و تمجید از تلاشهای دولت و مسئولان، تصریح کردند: دولت در مسیری که تاکنون پیموده موفقیت های زیادی به دست آورده است.

این مرجع عالیقدر عالم تشیع با ابلاغ سلام به رییس جمهوری و آرزو و دعای خیر برای توفیق مسولان دولت، گفتند: من از فعالیتهای دولت آگاهم و برای رییس جمهور و مسولان دعا می کنم و باید باور داشت که وقتی قصد و نیت خیر و خدمت به خدا و مردم در نظر باشد، قطعا موفقیت، قرین راه خواهد بود.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به آرامش موجود در جامعه ، افزودند: تعادل در رفتار دولت و تعامل بین قوا و آرامشی که در اثر رفتار دولت در جامعه به وجود آمده ، کاملا مشهود و عیان است و این موضوع از جمله دستاوردهای مهم دولت است.

ایشان با اشاره به مشکلاتی که دولت میراث دار آن بوده، گفتند: مطمئنم که مردم می دانند و درک می کنند که دولت با چه مشکلاتی مواجه بوده و هست و دولت در مسیری که تا اینجا پیموده، موفقیت های زیادی بدست آورده است.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به گزارش رییس دفتر رییس جمهوری از دستاوردهای دولت یازدهم اظهارداشتند: حق این مردم و کشور، پیشرفت و ارتقا روز افزون است و امروز می توانیم ببینیم که اگر افراد متدین و آگاه و متخصص، امور را در دست داشته باشند، موفقیت و پیشرفت دور از دسترس نخواهد بود.

این مرجع عالیقدر تشیع با اشاره به فعالیتهای فرهنگی در کشور، افزودند: نیازهای فرهنگی جامعه به گونه ای است که باید برنامه ریزی ها و فعالیتهای بیشتری انجام بگیرد.

دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رییس جمهوری و اعضای هیات دولت ، با ارایه گزارشی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف اقتصادی و سیاسی و بین الملل و فرهنگی، موفقیتهای بدست آمده را ناشی از انسجام ملی و حمایتهای مردم، ولایت فقیه و مراجع عظام تقلید دانست.

202/201

کد خبر: 672854

وب گردی

وب گردی