عضو کمیسیون آموزش مجلس: باید از اقدامات دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد حمایت های لازم صورت گیرد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم گفت: در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد با کمیسیون آموزش هم جلسات و تعامل بسیار خوبی انجام گرفته و به عقیده من باید از اقدامات دکتر میرزاده در راستای بهبود شرایط دانشگاه آزاد حمایت های لازم صورت گیرد.

حبیب الله دهمرده، نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی به ایسکانیوز گفت: از تمام زحمات مدیران دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان اسلام تشکر می کنیم.

او در ادامه با بیان اینکه دانشگاه آزاد به عنوان یکی از پیشگامان علم و دانش و آموزش در کشور است افزود: دانشگاه آزاد با کیفیتی که در حوزه دانشگاهی و آموزشی ایجاد کرده، خدمات زیادی برای روشنگری و بالابردن عقلانیت در جامعه به وجود آورده است.

او در ادامه به حضور خود به عنوان هیات علمی در دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود: خدماتی که دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان هایی مانند سراوان به وجود آمده، قابل تقدیر است.

وی در ادامه با بیان اینکه در تمام دوران مدیریتی دانشگاه آزاد زحمات زیادی کشیده شده، افزود: در دوره مدیریت دانشگاه آزاد و با حضور دکتر میرزاده، از لحاظ کیفی دانشگاه با رشد بسیار خوبی مواجه شده که این اتفاق با برنامه های مناسب و به جای دکتر میرزاده اتفاق افتاده است.

دهمرده ادامه داد: در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد با کمیسیون آموزش هم جلسات و تعامل بسیار خوبی انجام گرفته و به عقیده من باید از اقدامات دکتر میرزاده در راستای بهبود شرایط دانشگاه آزاد حمایت های لازم صورت گیرد.

نماینده مردم سراوان با بیان اینکه کمی سازی باید در همه سطوح در نظر گرفته شود، افزود: در نهایت هر فردی در هر پستی به خصوص کسانی که در حوزه آموزش این کشور فعالیت می کنند، باید افراد دلسوز باشند.

20101

کد خبر: 672866

وب گردی

وب گردی