احمد اکبرپور از انتشار جدیدترین آثار داستانی خود برای کودکان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی کتاب های طوطی «ازدواج با خورشید» و «مترسک ترسو» عنوان دو داستان تصویری است که به زودی توسط کتابهای طوطی( بخش کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) وارد بازار کتاب کودک می شود.

براساس این گزارش احمد اکبرپور نویسنده ی نام آشنای حوزه ی کودک و نوجوان داستان ازدواج با خورشید را با تکیه بر یکی از آثار فولکلور خلق کرده است. به گفته ی او این اثر که قرار است به هویت بخشی و افزایش اعمتماد به نفس در کودکان بینجامد روایت موش کوچکی است که به دنبال قوی ترین موجود دنیا می گردد.او به سراغ خورشید و ابر و کوه می رود اما همچنان موفق نمی شود به هدف خود برسد.

اکبرپور معتقد است که تصویرگری های این کتاب که برعهده ی الهه خسرویان بوده است توانسته است به موفقیت این کتاب کمک شایانی کند.

از سوی دیگر این نویسنده که پیش از این موفق به دریافت جوایز متعدد داخلی و خارجی شده است از انتشار کتاب دیگری نیز خبر داد:« کتاب مترسک نیز قرار است توسط کتاب های طوطی منتشر شود. یک مزرعه دار می خواهد برای اثبات قدرت خود مترسکی متفاوت بسازد. او موفق می شود عروسکی زشت و زمخت را در زمین های خود مستقر کند. اما حالا باید دید که این مترسک قادر به ترساندن سایر موجوات هست یا خیر.»

به گفته ی این نویسنده مریم طهماسبی تصویرگری کتاب مترسک را برعهده داشته است و این دو کتاب تا چندی دیگر به انتشار خواهد رسید.

بدیهی است که انتشارات فاطمی که در سالیان دور کتاب هایی را در حوزه ی ادبیات کودک و نوجوان به انتشار می رساند از چندی قبل آغاز به کار دوباره ی این واحد را اعلام کرده است .قرار است این کتاب ها با نام مستقل «کتاب های طوطی» به انتشار برسند.

502502

کد خبر: 672878

وب گردی

وب گردی