آیت الله محسن غرویان: سعید جلیلی گزینه آیت الله مصباح برای انتخابات است

یک مدرس حوزه علمیه قم معتقد است که سعید جلیلی گزینه احتمالی آیت الله مصباح یزدی برای انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از انتخاب، غرویان گفت: با توجه به اقداماتی که اخیرا جلیلی انجام می دهد قطعا ایشان به فکر انتخابات ریاست جمهوری دوره بعد است.

وی افزود: به نظر بنده، اصلا به صلاح کشور نیست که قدرت و ریاست جمهوری دوباره به دست افرادی از جمله احمدی نژاد و جلیلی بیافتد. اگر بار دیگر جامعه به دستان این افراد بیافتد، قطع به یقین شاهد اتفاقات ناگواری در مملکت خواهیم بود.

غرویان تاکید کرد: حضور این افراد و این تفکرات در جامعه فعلی کاملا خطرناک است.

ایت الله غرویان اضافه کرد: با توجه به شواهدی که وجود دارد، احتمال حمایت آیت الله مصباح یزدی از جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد. البته باید اضافه کنم که اصولگرایان در تلاش هستند که یک چهره جدیدی را در انتخابات رونمایی کنند.

وی با بیان اینکه اصولگرایان، از احمدی نژاد بعنوان یک ابزار در دوره بعد استفاده می کنند، گفت: ممکن است برای ایجاد فضاسازی و جوسازی و رقابت و دو ایجاد فضای قطبی از آقای احمدی نژاد به عنوان یک ابزار استفاده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: با تمام این اوصاف معتقدم، بهترین و لایق ترین فرد برای دوره بعد شخص روحانی است. فکر می کنم، زعما و بزرگان کشور و اهل سیاست و آنهایی که اهل عقلانیت و اعتدال هستند گزینه ای بهتر از آقای دکتر روحانی ندارند .

202/201

کد خبر: 672890

وب گردی

وب گردی