دستگیری 20 پسر و دختر در پارتی شبانه در شیراز

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول‌الله‌(ص) شیراز گفت: در پارتی شبانه در شمال‌غرب شیراز 20 دختر و پسر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس ، سرگرد پاسدار مهدی عباسی ارجمندی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: برای مقابله با ترویج فرهنگ غرب و جلوگیری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی نیروهای سپاه در اقدامی هماهنگ و بنا به درخواست و گزارش‌های مردمی با پیگیری‌های انجام‌شده دیروز جمعه پنجم شهریورماه جاری با حکم مقام قضائی ضمن ورود به پارتی شبانه در شمال‌غرب این شهر موفق به دستگیری 20 دختر و پسر شدیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه محمد رسول‌الله‌(ص) شیراز افزود: با توجه به منطقه استحفاظی ما در شمال‌غرب شیراز و وجود باغ‌شهری‌های متعدد در این منطقه از گردانندگان و شرکت‌کنندگان در این محافل غیرقانونی درخواست می‌شود از دایر کردن محافلی که با موازین اسلامی مغایرت دارد خودداری کنند.

عباسی ارجمندی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب هر حرکت هنجارشکنانه‌ای در جامعه را مشاهده کند با رعایت موازین قانونی به شدت با آن برخورد می‌کند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه محمد رسول‌الله‌(ص) شیراز گفت: مردم مؤمن و شهیدپرور شیراز در صورت مشاهده هرگونه حرکت‌های غیراخلاقی و غیراسلامی با شماره تلفن 114 که به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و پیگیری است تماس بگیرند.

20106

کد خبر: 672931

وب گردی

وب گردی