اطلاعیه سازمان سنجش درباره اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1395

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال 1395 که در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند می رساند که نتایج نهایی آزمون مذکور در روز دوشنبه مورخ 95/6/8 بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  قرار م گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، کلیه داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده نهایی هریک از کد رشته های تحصیلی اعلام گردیده، لازم است ضمن توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده در اطلاعیه ای که به همراه نتایج منتشر می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در خصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند، ضمناً در صورتیکه دانشگاهها و مؤسسات محل قبولی داوطلبان، تاریخ مشخصی را برای ثبت نام ارائه نکرده باشند، می بایست در یکی از روزهای یکشنبه مورخ 95/6/14 ، دوشنبه مورخ 95/6/15، سه شنبه 95/6/16 ویاچهارشنبه مورخ 95/6/17 برای ثبت نام به موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

لازم به ذکر است کلیه پذیرفته شدگان می بایست در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند، بدیهی است عدم مراجعه به موقع پذیرفته شدگان در تاریخ یا تاریخ های تعیین شده برای ثبت نام، به منزله انصراف از ثبت نام و ادامه تحصیل آنها تلقی خواهد شد.

20101

کد خبر: 672934

وب گردی

وب گردی