حیدر العبادی پایان عملیات «جزیره الخالدیه» را اعلام کرد

نخست وزیر عراق از پایان عملیات «جزیره الخالدیه» در شرق «الرمادی» پس از اعلام فرماندهی عملیات مشترک مبنی بر پاکسازی کامل آن خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شبکه سومریه، «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق روز شنبه از پایان عملیات نظامی در «جزیره الخالدیه» از توابع استان «الانبار» در پی آزادی کامل آن از سیطره گروه تروریستی داعش و کشته شدن شمار زیادی از عناصر این گروه خبر داد.

به گزارش مهر، حیدر العبادی طی بیانیه ای با تبریک به مردم عراق اعلام کرد که این پیروزی به دیگر پیروزی های این کشور طی سال جاری اضافه شده و در جریان آن شمار زیادی از تروریست های داعش کشته شدند و شکست سنگینی به آنها وارد شد.

نخست وزیر عراق این پیروزی را تداوم شکست های پی در پی داعش که تازه ترین آنها آزادسازی «القیاره» در جنوب موصل بود برشمرد. گفتنی است که فرماندهی عملیات مشترک عراق پیش از این از پاکسازی کامل «جزیره الخالدیه» در استان الانبار عراق از سیطره گروه تروریستی داعش خبر داده بود.

«اسماعیل المحلاوی» فرمانده عملیات الانبار در تاریخ ۱۹ اوت اعلام کرد که جزیره الخالدیه واقع در شرق الرمادی به صورت کامل از سیطره داعش آزاد شد.

300300

کد خبر: 672957

وب گردی

وب گردی