پیش بازی منچسترسیتی-وستهم؛ تلاش سیتی برای رسیدن به صدر

در چارچوب هفته سوم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی به مصاف وستهم می رود.

به گزارش ایسکانیوز، در چارچوب هفته سوم لیگ برتر انگلیس، یکشنبه(7 شهریورماه) ساعت 19:30 منچسترسیتی و وستهم در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم می روند.

شاگردان پپ گواردیولا، پس از دو پیروزی در دو هفته ابتدایی، حالا محکی جدی را در مقابل مردان بیلیچ در پیش روی دارند. سیتی که تاکنون فصل را بسیار خوب پشت سر گذاشته است، در ورزشگاه اتحاد در هفته سوم میزبان وستهم است و می خواهد که با پیروزی احتمالی، به رده اول جدول صعود کند و در کنار چلسی و منچستریونایتد، یکی دیگر از تیم های نه امتیازی این فصل جزیره لقب بگیرد. گفتنی است که سیتیزن ها در این دیدار، وینسنت کمپانی، ایلکای گوندوعان و لروی سانه را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. سمیر نصری نیز در این دیدار حضور نخواهد داشت و ممکن است که ایهیناچو و سانیا نیز به دلیل مصدومیت این بازی را از دست بدهند.

در طرف دیگر، وستهم که در هفته گذشته از لیگ اروپا کنار رفت، در لیگ نیز با یک برد و یک تساوی، جایگاه خوبی ندارد و می خواهد که حتی الامکان با گرفتن امتیاز از سیتی، خود را در جدول بالا بکشد. کاری که آن ها در دیدارهای فصل گذشته به خوبی انجام دادند. دیافرا ساخو، کرسول، آندره آیو و اندی کارول غایبان وستهم در این بازی هستند و دیمیتری پایه، مانوئل لانزینی، هاوارد نوردتویت و سوفیانه فغولی نیز ممکن است در این دیدار حاضر نباشند.

** غایبان دو تیم:

غیر از هاوارد نورت‌ویت از وستهام، این بازی غایب مطرحی ندارد و هر 2 تیم با تمام قوا وارد زمین پرتب و تاب «اتحاد» می‌شوند.

** رویارویی‌های پیشین:

در 103 رویایی قبلی، منچسترسیتی 48 بار وستهام را برده و 38 بار هم به این تیم باخته است.

** نکات بازی:

وستهام در 6 بازی از 7 بازی خارج از خانه اخیر در لیگ برتر حداقل 2 گل دریافت کرده است.

منچسترسیتی چهارمین و تاکنون آخرین قهرمانی خود در لیگ انگلیس را با برتری در همین زمین مقابل وستهام جشن گرفته است.

منچسترسیتی در 10 بازی گذشته لیگ برتر فقط یک بار شکست خورده است.

** پیش بینی هواسکورد از نتیجه این مسابقه: سیتی1-3وستهم

** مقایسه آماری ترکیب ها:

** ترکیب احتمالی دو تیم:

604/602

کد خبر: 673067

وب گردی

وب گردی