وقوع ۸۱۸ مورد حادثه در هفته گذشته/ به بیش از ۳۰۰۰ نفر امدادرسانی شد

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام وقوع ۸۱۸ مورد حادثه در هفته گذشته، اعلام کرد: ۳ ‌هزار و ۱۷۳ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی با اعلام این خبر، گفت: ۳۹۲ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای، ۶۰ مورد شهری، ۴۳ مورد ساحلی، ۲۱ مورد کوهستان، شش مورد آتش‌سوزی جنگل، ۹ مورد صنعتی و کارگاهی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

او با اشاره به آسیب‌دیدگی ۳ هزار و ۱۷۳ تن در حوادث هفته گذشته، افزود: یک‌هزار و ۲۰۸ تن در حوادث جاده‌ای، ۱۲۴ تن در حوادث ساحلی، ۷۴ تن در حوادث شهری، ۲۷ تن در کوهستان، ۹ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیده‌اند.

قائم مقام سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۲ ‌هزار و ۳۹۳ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: بر این اساس به ۴۸۱ تن در حوادث جاده‌ای، ۱۲۴ تن در حوادث ساحلی، ۵۷ تن در حوادث شهری، ۲۷ تن در کوهستان، هشت تن در حوادث و صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر موارد امدادرسانی لازم ارائه شد.

او با اشاره به اسکان اضطراری ۱۳۱ تن در حوادث هفته گذشته، اعلام کرد: در مجموع در هفته گذشته یک‌هزار و ۸۸۶ تن مصدوم شدند که از این میان ۴۲۵ تن به مراکز درمانی منتقل و یک‌هزار و ۴۶۱ تن سرپایی درمان شده و در مجموع ۶۶۲ تن از حوادث نجات یافتند.

20106

کد خبر: 673115

وب گردی

وب گردی