اسید پاشی مرد انتقام جو در خزانه/احساس سوزش و درد شدیدی کردم ؛دیگر متوجه چیزی نشدم

اسیدپاشی مرد انتقام جو در درگیری با فرد شرور در پارک محله خزانه منجر به آسیب دیدن دو جوان شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، ساعت 23:15 پنج شنبه شب گذشته وقوع اسیدپاشی در خیابان 24 متری باستانی پور – خیابان خسرو احمد – پارک بازیافت به کلانتری 160 خزانه اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد دو جوان حدودا 30- 29 ساله به نام های میثم و آرمان از ناحیه صورت و بدن مورد اسیدپاشی قرار گرفتند که بلافاصله هر دو نفر برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع اسیدپاشی و به دستور سرپرست دادسرای جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.با حضور کارآگاهان اداره شانزدهم در بیمارستان مشخص شد که یکی از دو مصدوم اسیدپاشی به نام "آرمان" از ناحیه چشم مورد آسیب شدید قرار گرفته و به همین علت تحت عمل جراحی قرار گرفته و امکان تحقیقات از او وجود ندارد ؛ لذا کارآگاهان به تحقیق از دومین مصدوم پرونده اسیدپاشی به نام میثم پرداختند.

میثم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: همراه دوستانم در پارک نشسته بودیم. از سر و صدایی که حدودا 40 متر آن طرف تر ایجاد شده بود و همچنین اظهارات دوستانم، متوجه شدم که یکی از بستگان دورم به نام بهرام قصد دارد با فردی دعوا کند. به قصد میانجیگری رفتم تا از درگیری جلوگیری کنم ولی به محض رسیدن فردی که تا به حال او را ندیده بودم و نمی شناسم ، ظرفی را که بعدا متوجه شدم حاوی اسید بوده به سمت مردم پاشید که بخش عمده آن به صورت و بدن و سر من و آرمان ریخته شد. احساس سوزش و درد شدیدی کردم و دیگر متوجه چیزی نشدم.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل اسیدپاشی اقدام به شناسایی دیگر شاهدان صحنه اسیدپاشی کرده و با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده موفق به شناسایی متهم اصلی پرونده به نام مجید 42ساله شدند. بنا بر اظهارات شاهدان صحنه درگیری ، متهم به همراه برادرش با فردی بنام "بهرام" درگیر و طی درگیری با این شخص اقدام به اسیدپاشی کرده بود.

در شرایطی که کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی اقدام به شناسایی محل سکونت متهم در خیابان کارگر جنوبی و همچنین محل کار او در خیابان آذربایجان کرده و دیگر اقدامات پلیسی برای دستگیری او را در دستور کار خود قرار داده بودند،مجید ساعت 07:30 صبح امروز با مراجعه به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، خود را به کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی معرفی و تسلیم کرد.

متهم پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهارات اولیه اش ، در تشریح شب درگیری منجر به اسیدپاشی به کارآگاهان گفت: محل کار من نزدیک پارک قرار دارد و من در محل کارم مشغول درست کردن ماشین بودم که بهرام به همراه چند نفر که همه ی آن چاقو داشتند ، آمدند و مرا دوره کردند. ناگهان یکی از آنها چیزی را به سمت ماشین پاشید که بدنم شروع به سوزش کرد. به قصد فرار به مغازه کناری رفتم که آنها مرا تعقیب و با آجر و سنگ به سمت من حمله ور شدند. چند کارگر سایر مغازه ها که آنجا کار می کنند، شاهد هستند که چگونه آنها به سمت من حمله ور شدند.

متهم پرونده درباره سابقه درگیری خود با بهرام به کارآگاهان گفت:بهرام یکی از خلاف کارهای منطقه است و از من حق حساب می گرفت. سال گذشته بود که بهرام به قصد زهر چشم گرفتن از من ، اقدام به شکستن شیشه ی خانه مان کرده بود و من نیز به همین علت از او طرح شکایت کردم. او نیز به همین علت از من کینه به دل گرفته بود و به همین علت هر بار به محل کارم می آمد و ایجاد سر و صدا و مزاحمت می کرد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به ادامه اقدامات درمانی روی مصدوم حادثه اسیدپاشی گفت : "متهم اصلی پرونده پس از انجام تحقیقات اولیه و برای صدور قرار قانونی، به دادسرای امور جنایی تهران اعزام و تحقیقات در این پرونده در مراحل مقدماتی و اولیه قرار دارد.
20106

کد خبر: 673127

وب گردی

وب گردی