اعلام آثار راه یافته به بخش پویانمایی جشنواره «چهل چراغ»

نام آثار راه یافته به بخش رقابتی پویانمایی نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ»، نام آثار راه یافته به بخش رقابتی پویانمایی نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» اعلام شد.

مجموع آثار ارسال شده در بخش پویانمایی 70 اثر بوده است که هیات انتخاب از این تعداد، 18 فیلم را برای حضور در بخش رقابتی این جشنواره انتخاب کرده اند.

فیلم سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند، «ذوالجناح» ساخته امین رهبر، «مقتل» به کارگردانی حسین صافی، «حر» ساخته حسین صفارزادگان، «قصه بابا» به کارگردانی محسن شکرطلب، «مردی که خودش را کشت» ساخته هادی محمدیان، «عشق مادر سرباز کوچک» به کارگردانی فاطمه حسنی، «علی اصغر» ساخته حامد حاج ملاعلی، «دشنه» ساخته محمد صادق محمد پورمیر، «دخیل» به کارگردانی بهاره فرزد و هاجر عبدی، «خورشید نینوا» به کارگردانی علیرضا فرمانی، «حبیب بن مظاهر»، «عاشورایان1» و «عاشوریان2» ساخته ناهید صمدی امین، «عصر خاتون» به کارگردانی رضا انصاریان، «علمدار کربلا» ساخته نسرین قلی بیگان، «لالایی حضرت رقیه (س)» به کارگردانی مریم پورعلی اکبری و «شاهد» ساخته زهرا عسگری از آثار راه یافته به بخش رقابتی فیلم های انیمیشن نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» هستند.

لازم به توضیح است که روابط عمومی جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» به تغییر در تاریخ برگزاری این رویداد فرهنگی اشاره کرد و گفت: پیش از این قرار بر این بود این جشنواره از تاریخ 22 تا 28 شهریورماه برگزار شود و دست اندرکاران اجرایی خانه سینما هم اعلام کرده بودند که این جشن در تاریخ ۲۱ شهریور برگزار می شود، به همین دلیل قرار شد تا جشنواره «چهل چراغ» را یک روز بعد برگزار کنیم. اما برنامه جشن خانه سینما تغییر کرد و اعلام شد که این جشن در تاریخ 22 شهریور برگزار می شود، به همین دلیل دست اندرکاران اجرایی جشنواره «چهل چراغ» به منظور احترام به جشن خانه سینما، مراسم افتتاحیه این رویداد فرهنگی را در تاریخ 21 برگزار می کنند.

نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» با موضوع زندگی امام حسین (ع) از تاریخ 21 تا 28 شهریور ماه و بین اعیاد قربان و غدیر در تهران برگزار می شود.

508502

کد خبر: 673154

وب گردی

وب گردی