اما و اگرهای انتقال آب دریای خزر به سمنان در «طبیعت ۳۶۰ درجه»

«طبیعت ۳۶۰ درجه» در برنامه یکشنبه ۷ شهریور ماه مساله انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان را محور اصلی خود قرار داده و با حضور کارشناسان و فعالان این حوزه به واکاوی مساله فوق می پردازد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دو، هدایت فهمی معاون مدیرکل دفتر برنامه ریزی کلان آب و آبفای وزارت نیرو و حسین صدقی استاد دانشگاه و پدر علم هیدرولوژی کشور با حضور در استودیوی «طبیعت ۳۶۰ درجه» در خصوص انتقال آب خزر و آثار زیست محیطی آن با پرهام دیباج به گفت و گو خواهند پرداخت.
گفتنی است در این برنامه به این مساله اشاره خواهد شد که فرآیند انتقال آب با روش های نوین حفاظت محیط زیست متناقض بوده و تا کنون نیز استفاده از این روش موفقیت چندانی به دنبال نداشته است. ضمن اینکه این مساله تقاضا برای آب در منطقه مقصد را کاهش نخواهد داد؛ زیرا افزایش ذخیره آبی یک منطقه بدون در نظر گرفتن ظرفیت های طبیعی موجود در آن زیستگاه روش مناسبی در حوزه محیط زیست به شمار نمی رود.
همچنین پخش گزارش هایی از طبیعت کشور آلمان، موشن گرافیکی در خصوص جایگزینی لامپ های LED با لامپ های کم مصرف و خبرخوانی و نظر سنجی مخاطبان از دیگر بخش های این برنامه تخصصی حوزه محیط زیست خواهد بود.
«طبیعت ۳۶۰ درجه» کاریست ازگروه نهادهای اجتماعی که به تهیه کنندگی پرهام دیباج یکشنبه هرهفته بعد از گفت و گوی ویژه خبری از شبکه دو سیما پخش می شود.

508502

کد خبر: 673188

وب گردی

وب گردی