فرزند استاد دانشگاه آزاد اسلامی کرج در مسابقات قهرمانی شنا 5 مدال گرفت

رژینا گل چوبی فرزند دکتر محمدرضا گل چوبی عضو هیأت علمی دانشکده ادبیات و زبان های خارجی واحد کرج با حضور درخشان خود در مسابقات قهرمانی شنای دانش آموزان دختر سراسر کشور تا کنون توانسته است 5 مدال طلای مسابقات را از آن خود کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، رژینا گل چوبی فرزند دکتر محمدرضا گل چوبی عضو هیأت علمی دانشکده ادبیات و زبان های خارجی واحد کرج با حضور درخشان خود در مسابقات قهرمانی شنای دانش آموزان دختر سراسر کشور تا کنون توانسته است 5 مدال طلای مسابقات را از آن خود کند.

این دوره از مسابقات اخیرا با حضور دانش آموزان دختر سراسر کشور در اصفهان برگزار شد، و رژینا گل چوبی توانست در این دوره از مسابقات یک مدال طلا در رشته 50 متر آزاد ، یک مدال نقره در رشته 100 متر آزاد ، یک مدال نقره در 50×4 متر امدادی، یک مدال نقره در 50×4 متر مختط و یک مدال برنز در 50 متر پروانه را کسب کند. همچنین تیم دختران استان البرز در این مسابقات با کسب مدال نقره رتبه دوم تیمی کشور را نیز کسب کرد.

این ورزشکار جوان که در خردسالی در سکوهای قهرمانی ژیمناستیک درخشیده است هم اکنون به عنوان عضو تیم قایقرانی زیر 16 سال کشور نیز فعالیت دارد.

کد خبر: 673213

وب گردی

وب گردی