بازدید رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از واحد انزلی

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با خانواده شهید عرصه علم و دانش بندرانزلی بیان کرد: شهید سایه بان تا ابد زنده بوده و الگوی جمعیت دانشجویی کشور خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در منطقه آزاد تجاری صنعتی بندرانزلی با مدیرعامل این منطقه دیدار و از نمایشگاه فن بازار این منطقه بازدید به عمل آورد.

پس از این دیدار وی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی حضور یافته و از بخشهای مختلف این واحد دانشگاهی بازدید کرد.

در این دیدار دکتر علیرضا اقدامی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی ضمن ارائه گزارش عملکرد این واحد دانشگاهی؛ از عملیاتی کردن برنامه های پیش روی این واحد دانشگاهی در آینده نزدیک خبر داد.

در ادامه رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن حضور بر مزار دو شهید گمنام این واحد؛ با آرمان های شهدا و امام خمینی (ره )تجدید پیمان کرد. همچنین وی در سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حضور در منزل شهید علیرضا سایه بان؛ با خانواده این شهید عرصه علم و دانش به گفتگو نشست.

در این دیداردکتر زارع در این دیدار بیان کرد: بنده از جانب خود و جمعیت 70 هزار نفری نخبگان کشور که در 350 باشگاه پژوهشگران جوان فعال هستند، این ضایعه را به شما تسلیت عرض کرده و برای شما آرزوی توفیقات روزافزون راخواستارم.

وی اضافه کرد: قطعا این شهید تا ابد زنده بوده و برای همیشه الگوی جمعیت دانشجویی کشور خواهد بود.
گفتنی است در پایان این دیدار توسط رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از خانواده شهید علیرضا سایه بان قدردانی به عمل آمد.

20101

کد خبر: 673215

وب گردی

وب گردی