نمایش این یک مستند است در تماشاخانه سه نقطه به روى صحنه مى رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه اجرای عمومی نمایش" این یک مستند است" نوشته و کار عرفان خزاعلی از شامگاه یکشنبه هفتم شهریورماه آغاز می شود. در خلاصه داستان این نمایش آمده: تجربه ای آوانگارد فقط با بیست تماشاچی درون یک مکعب.... این نمایش به مدت یکساعت همه روزه تا هفتم مهر ماه به روی صحنه می رود و به دلیل نوع خاص اجرا، در هر نوبت اجرایی صرفا پذیرای 20 تماشاگر خواهد بود.
عواملی که در اجرای نمایش " این یک مکستند است" همکاری می کنند عبارتند از: کارگردان و نویسنده عرفان خزاعلی،دستیار کارگردان قصه جلالی جعفری، بازیگردان و بازیگر: غزال عنقاگیر،پرفورمر و مسئول مستندات: یکتا طبیبی، نوازنده و مسئول موسیقی: آلین جوهرچی،کریتور: محمد باکویی، طراح صحنه و ساخت: فخرالدین سعادتزاده، عکاس مازیار صادقی، ارتباطات رسانه ای و اطلاع رسانی: روابط عمومی سه نقطه (ندا طهرانی- مصطفی محمودی) تبلیغات فضای مجازی: طراحان هنر ایرانیان.
نمایش" این یک مستند است" اثری از گروه" آبجکتیو" همه روزه تا هفتم مهرماه ساعت 30/20 با مدت زمان 60 دقیقه و بهای بلیت 20 هزار تومان در سالن استاد خسرو شکیبایی تماشاخانه سه نقطه واقع در میدان ولی عصر (عج)- بلوار کشاورز- بعد از تقاع فلسطین- خیابان کبکانیان- نبش کوچه مرتضی زاده به روی صحنه است. علاقه مندان با شماره تلفن های: 88952392 و 88952440 تماس بگیرند.

502502

کد خبر: 673222

وب گردی

وب گردی