«کولا» مهمان تالار قشقایی می شود

نمایش کولا به نویسندگی و کارگردانی نصیر ملکی جو از 10 شهریور به قشقایی می آید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی، نصیر ملکی‌جو از اجرای نمایش «کولا» خبر داد و گفت: نمایش «اکولا» از ۱۰ تا 26 شهریور ماه در قالب پروژه مطالعات قشقایی در این تالار نمایشی به صحنه می رود البته قرار است به جز اجرای این نمایش برنامه های دیگری مثل برگزاری کارگاه نمایشی، چاپ کتاب و ... داشته باشیم.
کارگردان «مسخ» در همین زمینه عنوان کرد: در «کولا» مخاطب شاهد نقد مدرنیسم، جامعه مصرف گرا، علاقه به خوردن غذاهای کنسروی و جنون استفاده از محصولات تبلیغاتی که در همه افراد از جمله خودِ من شکل گرفته، است. این سال ها آدم ها به صورت ناخودآگاه به سمت تبلیغات گرایش پیدا کرده اند و به نوعی برده جهان مدرن شده اند.
«این اثر درباره ی پدر و پسرى در فضایی لامکان و لازمان در میان قفسه هایى پوشیده از کنسرو است که پدر دچار جنون خوردن کنسرو شده است.»
سایر عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده و کارگردان: نصیر ملکی جو، بازیگران: پوریا سلطان زاده ، سروش شاکر،مجری طرح: آرش فصیح،مشاور طراح لباس و اکسسوری: سمانه احمدی مطلق،دستیارکارگردان: محمدمحمدپور،منشی صحنه: مژگان غلامعلی،طراح صحنه: پگاه کاظمی،عکس: فاطمه خواجه نوری،مدیر روابط بین الملل: رامونا شاه،طراح پوستر و بروشور: سانازمحرابی،ساخت عروسک: نسیم یاقوتی،مشاور رسانه ای: مریم رودبارانی
503

کد خبر: 673338

وب گردی

وب گردی