نجات 13 نفراز ساکنان  مجتمع مسکونی در حادثه آتش سوزی خودرو

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات 13 تن از ساکنان یک مجتمع مسکونی در پی وقوع حریق خودرو در پارکینگ این ساختمان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی دراین باره گفت: در ساعت 5:29 صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه تشک و نردبام به محل حادثه واقع در خیابان استخر کوچه 232 اعزام کرد.

ملکی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان مسکونی پنج طبقه با 15 واحد بود گفت: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که تعدادی خودروی سواری در پارکینگ این مجتمع مسکونی قرار داشته که یک دستگاه سواری پرشیا دچار حریق شده است.

او با بیان اینکه آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کردند گفت: یک گروه از آتش نشانان با مراجعه به طبقات عملیات نجات را دردستور کار خود قرار داده و در حالیکه دود زیادی طبقات این ساختمان را فرا گرفته بود، 13 تن از ساکنان این مجمتع مسکونی را خارج کرده و به محل امن انتقال دادند که در این بین یک تن از ناحیه دست دچار سوختگی شده و سه نفر نیز دچار دودگرفتگی شدند که عوامل آتش نشانی آنان را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: گروهی دیگر از آتش نشانان نیز عملیات اطفای حریق را به شکل همزمان انجام داده و پیش از آنکه شعله‌های آتش از سواری پرشیا به دیگر خودروها سرایت کند موفق به اطفای کامل حریق شدند.

او با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و تخلیه دود در ساعت 6:47 صبح امروز به عملیات خود خاتمه دادند.

20106

کد خبر: 673359

وب گردی

وب گردی