نادر مشایخی در گرگان پرفورمنس برگزار می‌کند

سومین تور استانی بریکولاژ و پرفورمنس «مرگ عادلانه تقسیم می‌شود» با حضور نادر مشایخی، مهدی بهبودی و شوکا حسینی در استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط‌ عمومی پرفورمنس «مرگ عادلانه تقسیم می‌شود» این اثر، بعد از اجراهایی که در استان‌های مازندران و گیلان داشت، این بار در استان گلستان برگزار خواهد شد.
برای اجرای پرفورمنس «مرگ عادلانه تقسیم می‌شود» که در شهرهای گرگان، گنبد، آق‌قلا، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن اجرا می‌شود، همچون تجربه‌های پیشین که در شهرهای آمل، رشت، لنگرود و لاهیجان برگزار شد، از نوازندگان و موزیسین‌های همان شهرها استفاده می‌شود تا معماری صدای این شهرها که برگرفته از ترکیب روش فیبوناچی و عادات شنیداری شهر است، با هم ابراز شود.
تور گلستان این پرفورمنس از گرگان آغاز می‌شود؛ چهارشنبه؛ دهم شهریورماه ورک شاپ بریکلاژ برگزار می‌شود و پنج‌شنبه یازدهم شهریورماه ساعت 18 این اثر در گالری ایران اجرا می‌شود.
در این رویداد از ابزار در دسترس و اصوات مصنوع (الکترونیک / نوفه) استفاده می‌شود. نادر مشایخی، مهدی بهبودی، شوکا حسینی اجراگران «مرگ عادلانه تقسیم می‌شود» هستند و سهند آدم‌عارف و فرزان خاک‌پور؛ نوازندگان تنبور، محمدرضا برزگر؛ نوازنده دوتار، رضا میرکتولی و مهدی سالاری؛ نوازندگان سه‌تار، دانیال مهینی و مازیار باقرمفیدی؛ نوازندگان تار، ابوالفضل تجری و امیر غریب؛ نوازندگان ویلن، عرفان حسینی؛ نوازنده کمانچه، سینا خوشبین؛ نوازنده عود، رضا امامیان نوازنده سنتور، محمدمهدی کریمی؛ نوازنده دف، شیرمحمد هنردوست؛ نوازنده سرنا، ایمان حسینی؛ نوازنده تنبک و ملیکا سرکرده؛ نوازنده فلوت گروه نوازندگان این پرفورمنس را تشکیل می‌دهند. سرپرست نوازندگان نیز مرتضی سعیدی‌راد است.

508502

کد خبر: 673399

وب گردی

وب گردی