محمود صادقی:مجلس با ابزارهای خود به بحث "واگذاری‌ها در شهرداری" ورود می‌کند

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به گزارش منتسب به سازمان بازرسی درباره تخلفات شهر داری تهران گفت: با این سازمان در حال صحبت هستیم و البته برای انجام کار از منابع اطلاعاتی شورای شهر و سازمان بازرسی نیز استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، محمود صادقی با اشاره به انتشار اخبار واگذاری املاک شهرداری به افراد خاص گفت: فعلا ‌نمی‌خواهم قضاوتی داشته باشد اما طبیعی است وقتی اتهامی مطرح می‌شود طرف مقابل انکار می‌کند، بنابراین فعلا زمان قضاوت نیست.

او افزود: در تذکر روز گذشته خود در مجلس هم بیان کردم گزارشی در روزهای گذشته در مورد تخلفات گسترده شهرداری منتسب به سازمان بازرسی کل کشور منتشر شده است، اما سازمان بازرسی باید نسبت به صحت و سقم این گزارش‌ها اعلام نظر کند.

این عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی هم به برحسب وظیفه و اختیارات خود در بعد نظارتی طبیعتا به این موضوع ورود پیدا می‌کند اما قبل از آن ترجیح می دهیم از گزارش های سازمان بازرسی مطلع شویم.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که مجلس هم بنا دارد با ابزار خود به این مساله ورود پیدا کند، افزود: نمایندگان زیادی پیگیر این مساله هستند البته هنوز رسمیت پیدا نکرده و طی روزهای آینده امیدواریم بررسی‌های اولیه تمام شده و به این موضوع رسیدگی شود.

صادقی با اشاره به اینکه با سازمان بازرسی کل کشور نیز در حال صحبت و مذاکره هستند، گفت: قاعدتا برای کاری که می‌خواهیم انجام دهیم بایستی با استفاده از همه منابع اطلاعاتی‌مان از جمله خود شورای شهر و سازمان بازرسی باشد و مجموعه این‌ها همکاری لازم را داشته باشند زیرا کار بزرگی است.

20106

کد خبر: 673403

وب گردی

وب گردی