شهرام مکری در شبکه مستند از «فیلم کوتاه» می گوید

تهیه کننده «فیلم کوتاه» از آشنایی با زندگی و کار سهند کبیری، گفتگو با شهرام مکری و آموزش کارگردانی توسط علیرضا امینی به عنوان آیتم های مختلف قسمت جدید این برنامه نام برد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، عماد خدابخش تهیه کننده مجموعه «فیلم کوتاه» درباره قسمت جدید این برنامه توضیح داد: این هفته سهند کبیری مجری مهمان ما است که مخاطبان با زندگی و کار او آشنا می شوند. کبیری به تازگی در جشنواره سلامت، با کارگردانی فیلم «آوا» جایزه اول بخش فیلم کوتاه داستانی را از آن خود کرد.

وی افزود: مهمان ویژه این قسمت شهرام مکری است. فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینمای ایران که به ویژه با ساخت فیلم متفاوت «ماهی و گربه» شناخته شده است و درباره فیلم کوتاه سخن می گوید.

این تهیه کننده یادآور شد: در بخش آموزشی برنامه علیرضا امینی فیلمساز درباره کارگردانی صحبت میکند. همچنین مریم اسمی خانی به تحلیل فیلم کوتاه خارجی «آخرین تابستان» پس از پخش آن می پردازد.

به گفته خدابخش در قسمت یازدهم «فیلم کوتاه» بخش هایی از دو ساخته اخیر کبیری روی آنتن می رود و با یک دانشجوی هنر نیز درباره سیستم آموزشی دانشگاه ها گفتگو می شود.

«فیلم کوتاه» به کارگردانی عادل تبریزی سه شنبه نهم شهریور ساعت 21 از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و چهارشنبه دهم شهریور ساعت 10 بازپخش می شود.

508502

کد خبر: 673411

وب گردی

وب گردی