بهروان: شرایط رفاهی و امنیتی تماشاگران باید ارتقا پیدا کند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: شرایط امنیتی و رفاهی تماشاگران در ورزشگاه‌ها باید ارتقا پیدا کند.

به گزارش ایسکانیوز، غلامرضا بهروان در حاشیه کارگاه آموزشی امنیتی باشگاه‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران گفت: در این کارگاه بحث خدمات رفاهی و امنیتی به تماشاگران را بازگو می‌کنند. ما هم باید در ایران خدمات امنیتی و رفاهی به تماشاگران را ارتقا بدهیم.

وی افزود: باید توجه کنیم که سه مقوله امنیتی، سلامتی و رفاه تماشاگران باید به یک اندازه بها داده شود. در جلسه امروز حتی مدرس امنیتی یوفا به سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه‌ها نیز اشاره کرد و اینکه باید برای تماشاگران خدمات رفاهی ایجاد کنند و اینکه حضور تعداد تماشاگران به معنای ریسک بالای خطر در ورزشگاه‌ها نیست بلکه ممکن است در یک بازی تعداد تماشاگران هم زیاد نباشد اما جو ورزشگاه متشنج باشد.

بهروان با اشاره مطالب ارائه شده در این کارگاه گفت: در این کارگاه فیلمی از فجایع ورزشگاه هیسل بروکسل پخش شد و همچنین به اتفاقات تلخ بازی ایران و ژاپن اشاره شد. باید خدمات به تماشاگران ارتقا پیدا کند و همچنین بخش سازه‌های ورزشگاه‌ها نیز می‌تواند برای تماشاگران خطرناک باشد. با افزایش خدمات رفاهی و امنیتی برای تماشاگران باشگاه ها می توانند در آمد بیشتری هم داشته باشند و هواداران بیشتری هم می توانند به ورزشگاه ها بیاند.

604/602

کد خبر: 673418

وب گردی

وب گردی