نخستین همایش ملی ایران جوان /از تقدیر از سالار عقیلی تا اجرای زندوکیلی

نخستین همایش ملی «ایران جوان» در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز نشست خبری نخستین همایش ملی «ایران جوان» با شعار «جوانی جمعیت لازمه کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی و حفظ کیان خانواده» صبح امروز برگزار شد.

محمدرضا ثابتی دبیر نخستین همایش ملی (ایران جوان) در خصوص همایش‌ ملی (ایران جوان) که در روز یکشنبه چهارده شهریور ماه برگزار می‌شود، گفت: اسم اصلی این همایش (ایران من جوان بمان) است از سال گذشته تصمیم گرفتیم این همایش را با هدف فرهنگ‌سازی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم بحث جوانی جمعیت است. طبق آمار گرفته شده از اداره آمار نرخ رشد جمعیت کشور ما از سال 1405 به بعد رشد صنعت منفی خواهد شد و این موضوع برای آیندگان ما خطرناک است و هدف ما پیشگیری از این اتفاق است.

ثابتی افزود: ما در این همایش اثبات می‌کنیم که امنیت و آرامش زمانی وجود دارد که تعداد جوانان در کشور ما زیاد باشد. در حال حاضر سن ازدواج در بین جوانان بالا رفته و مسئله تک فرزندی هم فرهنگ شده است، به همین خاطر ما همایش مذکور را در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار می‌کنیم تا فرهنگ ازدواج ساده را ترویج دهیم. در این همایش ما از کارآفرین‌های جوان و شهریاران جوان تقدیر می‌کنیم، همچنین از آقای سالار عقیلی که سرود جاویدان ایران جوان خوانده‌ است، تقدیر و تشکر خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در روز همایش علی زندوکیلی اجرای زنده خواهد داشت و هفت قطعه موسیقی را اجرا خواهد کرد. علت انتخاب این خواننده برای اجرای زنده به دلیل تلفیقی بودن موسیقی‌اش است یا به بیان ساده‌تر به این دلیل است که موسیقی‌های اصیل ایرانی را با تبع امروزی اجرا می‌کند.

سردبیر مجله خانواده مثبت با اشاره به مهمانان ویژه این همایش گفت: در این همایش از محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ع) دعوت به عمل آمده تا در همایش حضور داشته باشند. علاوه بر مردم و مخاطبان عام؛ از 350 معلول ام اس و دیگر معلولان که با وجود وضعیت حاد جسمی تولید کار کردند و به نوعی کارآفرین بودند دعوت به عمل آمده تا مهمان این همایش باشند.

ثابتی در ادامه گفت: تقدیر از جانباز قطع نخاع و کار آفرین موفق به اختراع دستگاه آسانسور، ویلچر مخصوص معلولین، تقدیر از بانوی متعهد و مسلمان ایرانی که اختراع پزشکی او، موجب حیرت دانشگاه‌های آمریکا شده است، تقدیر از روحانی جوانی که دارای ده فرزند است و همگی دارای رتبه بالای درسی هستند، بخشی از برنامه‌های تقدیر این همایش است.

وی بیان کرد: این مراسم در تالار بزرگ همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد. محمد سلوکی مجری برنامه، عباس رضازاده اجرای استندآپ کمدی، علی زندوکیل خواننده در این برنامه هنرنمایی خواهند کرد.

گفتنی است علاقمندان برای حضور در این همایش می توانند از طریق شمار تلفن09127118829 به صورت رایگان می توانند به تعداد دلخواه جا رزرو کنند.

502502

کد خبر: 673420

وب گردی

وب گردی