با پایان قرارداد لوزانو، سیچلوسرمربی تیم ملی والیبال خواهدشد؟

قرارداد لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال با فدراسیون ایران به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز، همانطور که قبلا هم نوشته بودیم قرارداد لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال با فدراسیون ایران تا پایان رقابت های المپیک ریو بود و الان این قرارداد به پایان رسیده و دو طرف باید شرایط خود را بسنجند و برای آینده تصمیم گیری کنند.

اما این روزها در میان جامعه والیبال باز هم بحث سرمربی تیم ملی از هر چیز دیگری پررنگ تر است و خیلی ها اعتقاد دارند که لوزانو در این مدت کاری نکرده و حتی اگر با کواچ هم به المپیک می رفتیم دو پیروزی برابر مصر و کوبا را بدست می آوردیم از همین رو فدراسیون باید برای آینده هوشیارتر عمل کند.

خوان سیچلو کمک مربی لوزانو که نقش اصلی را در تیم ملی در ماه های اخیر ایفا کرد و حتی چندین ماه به تنهایی تیم را تمرین داد این روزها شنیده می شود که گزینه اصلی هدایت تیم ملی است. برخی اعتقاد دارند که سیچلو بار اصلی تیم را به دوش کشیده و لوزانو کار خاصی انجام نداده است از همین رو می توان او را سرمربی آینده تیم ملی دانست!

اما خیلی های دیگر اعتقاد دارند که باید مربی بزرگی همچون رزنده یا آناستازی به ایران بیایند و راه ولاسکو را ادامه دهند حالا باید منتظر ماند و دید که تصمیم مسئولان فدراسیون در این باره چه خواهد بود .

آیا با لوزانو تمدید خواهند کرد؟ آیا سیچلو هدایت تیم ملی را برعهده خواهد گرفت؟ آیا آناستازی، رزنده یا مربیان سرشناس دیگر دنیا زیر ذره بین فدراسیون ایران قرار دارند؟ این ها سئوالاتی است که فدراسیون باید پاسخگو باشد. البته حدود 7 ماهی فرصت داریم و در ایامی که ملی پوشان درگیر رقابت های لیگ برتر هستند مسئولان فدراسیون می توانند به راحتی گزینه مدنظر خود را انتخاب و وارد مذاکره شوند.

604/602

کد خبر: 673432

وب گردی

وب گردی