غفوری فرد: خانه احزاب به عنوان تریبون آزاد تشکیل شد

عضو شورای مرکزی خانه احزاب گفت: خانه احزاب تشکیل شد تا نشان دهد که احزاب سیاسی از آگاهی و بلوغ برخوردارند و می توانند در چارچوب قانون بایکدیگر همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، حسن غفوری فرد در مراسم افتتاحیه ساختمان خانه احزاب ایران گفت: امیدواریم خانه احزاب بتواند در جهت اهداف خانه احزاب موفق شوند و شرایط سیاسی را ارتقا دهند و زمینه را برای این فعالیت سیاسی احزاب ایران باز کنند.

او با اشاره به تعطیلی خانه احزاب گفت: از شورای مرکزی و هیات رئیسه دوره قبل که دوره موفقی را پشت سر گذاشتند تشکر می کنم و از وزیر کشور و معاون وزیر نیز برای تلاش هایی که برای احیای خانه احزاب داشتند و توانستند هر سه جناح را گرد هم آورده تا فعالیت خود را مجددا آغاز کنند قدردانی می کنند.

او تاکید کرد: خانه احزاب تشکیل شد تا تریبون آزاد برای احزاب باشد و نشان دهد که احزاب سیاسی ایران از آگاهی و بلوغ برخوردارند و می توانند در چارچوب قانون بایکدیگر همکاری کنند.

رئیس دوره اول خانه احزاب گفت: اوج فعالیت احزاب در انتخابات نمایان می شود و با توجه به این که در سال آتی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر را داریم بالا بودن سطح مشارکت در انتخابات حائز اهمیت است و با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری نباید انتخابات شوراها فراموش شود.

او تاکید کرد: نقش احزاب در انتخابات باید پررنگ شود.

او با اشاره به کارهای انجام شده در دوره اول خانه احزاب گفت: بیشتر وقت صرف جانمایی و تهیه خانه احزاب شد و همچنین برگزاری همایش فصلی خانه احزاب از جمله فعالیت های سال گذشته بود.

او تاکید کرد: مساله خانه احزاب استان ها از درجه اهمیت بالایی برخودار است و این مطالبه از سوی استان ها وجود دارد که باید مورد نظر هیات رئیسه قرار گیرد.

201/203

کد خبر: 673485

وب گردی

وب گردی