بروجردی: تروریست های بازداشت شده درایران اطلاعاتی قیمتی ازحمایت سعودی ها ارائه کرده اند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تروریست های بازداشت شده در ایران از نقش سعودی و حمایت آن از گروه های تروریستی اطلاعاتی قیمتی به مقامات امنیتی ارائه کرده اند

به گزارش ایسکانیوز، علاء الدین بروجردی در گفت وگو با پایگاه خبری لبنانی العهد و در پاسخ به سوالی در خصوص بازداشت عناصر گروه های تروریستی مورد حمایت دستگاه امنیتی و اطلاعاتی سعودی در ایران، افزود: آل سعود از همه امکانات در منطقه وجهان علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده و در این چارچوب به گروه های تروریستی برای هدف گرفتن ملت ایران کمک می کند.

همکاری های ایران و روسیه
وی در باره مرحله جدید همکاری های ایران و روسیه برای مقابله با تروریسم خاطرنشان کرد:اتاق عملیات مشترک بین ایران، روسیه،سوریه وعراق در بغداد و دمشق وجود دارد اماهنگامی که احساس کردیم به اتخاذ گام هائی بزرگتر برای ضربه زدن به تروریست ها نیاز داریم، با ارائه برخی تسهیلات مانند سوخت رسانی به هواپیماهای روس در پایگاه هوائی نوژه در شهرهمدان درغرب ایران موافقت کردیم.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: ایران این تصمیم را براساس منافع ملی و امنیت ملی خود و برای حمایت از جبهه مقاومت که امروز با تروریسم مبارزه می کند، اتخاذ کرد.

عملیات حلب
بروجردی در باره روند عملیات نظامی در شهر حلب سوریه گفت: امروز و بعداز پنج سال مقاومت در مقابل سیاست های آمریکا، شاهد افزایش قدرت و توان جبهه مقاومت و فروپاشی تروریست ها از جمله داعش در عراق و سوریه هستیم.
وی افزود: امروز دولت سوریه و همپیمانان آن در رویاروئی با تروریست ها و حامیان آنها دست بالا و برتر را دارند.
بروجردی در باره همپیمانی احتمالی ایران، روسیه و ترکیه تاکید کرد که انتظار می رود این همپیمانی در بلند مدت دارای تاثیر باشد.

202

کد خبر: 673525

وب گردی

وب گردی