شریعتمداری: رشد اقتصادی در برنامه ششم توسعه به 8 درصد می رسد

معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: هدفگذاری دولت برای برنامه ششم توسعه، رشد اقتصادی 8 درصد است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، محمد شریعتمداری روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: هم اکنون رشد اقتصادی در کشور 4.4 درصد است و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیار زیادی وجود دارد که تحقق این امر، نیازمند تلاش همگانی است.
به گفته وی، تا پایان دولت یازدهم باید اقدام هایی به صورت جهشی، با مدیریت جهادی و با استفاده از ظرفیت های موجود اتفاق بیفتد تا برنامه ریزی دولت برای رشد و جهش اقتصادی و تولیدی در راستای حمایت از بخش خصوصی محقق شود.
شریعتمداری ادامه داد: در سه سال گذشته سرمایه گذاری در کشور از روند مطلوب برخوردار بوده است، اما به این معنا نیست که در کشور مشکلی وجود ندارد.
معاون اجرایی رئیس جمهوری تصریح کرد: در هفته دولت اخبار خوبی از اقدام های سه سال گذشته دولت منتشر شده، ولی این تنها بخش اندکی از فعالیت های انجام شده دولت یازدهم بوده است.
وی گفت: انتظار می رود در مدت باقی مانده دولت یازدهم، سفرهای استانی با هدف به ثمر رسیدن اقدام های انجام شده برگزار شود.
شریعتمداری، ایجاد وحدت و یکپارچگی در بین مردم را از اهداف دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: از نظرات و دیدگاه های فعالان صنوف مختلف در تمامی بخش ها، برای پیشبرد اهداف توسعه ای استفاده خواهد شد.
وی خدمات دولت یازدهم در چهارمحال وبختیاری را در تمام زیرساخت ها از جمله راه سازی و هزینه یکهزار و 500 میلیارد ریالی در بخش آبرسانی مطلوب ارزیابی کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار گزارشی از روند مصوبات سفر استانی هیات دولت به استان در مردادماه سال 93، ارائه کرد.
در این دیدار شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، سیدرضا امیری صالحی مشاور رئیس جمهوری و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و جمعی از معاونان وزرا و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی و وزراتخانه ها حضور داشتند.
دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، جلسه ارزیابی طرح های سفر رئیس جمهوری به استان، دیدار با روستاییان و عشایر، علما و روحانیون، نشست با فعالان سیاسی و اقتصادی، اصحاب رسانه و نیز بانوان و نیز شورای اداری از مهمترین برنامه های شریعتمداری و مولاوردی و هیات همراه به چهارمحال و بختیاری است.

202

کد خبر: 673543

وب گردی

وب گردی