گلکسی S8 سامسونگ با دوربین دوگانه

پس از رونمایی و عرضه‌ی گلکسی نوت ۷ به بازار حال نوبت به پرچمدار بعدی سامسونگ یا همان گلکسی اس ۸ رسیده تا شاهد انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌ها در خصوص آن باشیم. شنیده‌ها گویای این موضوع است که گلکسی اس ۸ از وجود دوربین دوگانه بهره خواهد برد.

یه گزارش ایسکانیوز به نقل از زومیت، ساعاتی پیش خبری در مورد گلکسی اس ۸ منتشر شد که ریشه در Weibo داشت. یکی از افشاکنندگان مطرح چینی در ویبو که با نام i شناخته می‌شود با انتشار خبر جالبی، نظر بسیاری را به خود جلب کرد. براساس اطلاعات ارائه شده، گلکسی اس ۸ سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه خواهد شد و سنسور‌های مورد استفاده در این دوربین‌ها نیز توسط دو کمپانی سامسونگ و سونی تامین می‌شوند.

اگرچه هنوز زمان زیادی تا رونمایی و عرضه‌ی گلکسی اس ۸ باقی مانده، اما احتمال اینکه در این گوشی هوشمند شاهد استفاده از دوربین دوگانه باشیم، بسیار بالا است، چراکه بهره‌گیری از این ویژگی را می‌توان حضور قدرتمند سامسونگ در بازار پس از عرضه‌ی آیفون ۷ پلاس خواند که احتمالا به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد. براساس اطلاعات ارائه شده گلکسی اس ۸ در پشت گوشی از وجود دو دوربین یکی با دیافراگم F/2.0 و دیگری با دیافراگم F/2.3 بهره خواهد برد. هنوز مشخص نیست که آیا هر دو ماژول مورد استفاده توسط دو کمپانی تولید خواهد شد یا اینکه هر یک روی تولید یکی از ماژول‌ها تمرکز خواهند کرد.

از جمله‌ی شایعات دیگر مطرح شده در مورد گلکسی اس ۸ باید به احتمال بکارگیری نمایشگری با رزولوشن 4K اشاره کرد. انتظار می‌رود سامسونگ همچون گذشته نسل جدید گوشی هوشمند خود را در فوریه ۲۰۱۷ همزمان با برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون رونمایی کند.

کد خبر: 673544

وب گردی

وب گردی