سفر رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به  تانزانیا و آفریقای جنوبی

 رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی روز سه شنبه نهم شهریورماه  به منظور تبادل نظر و توسعه روابط علمی و فرهنگی با منطقه آفریقا، وارد زنگبار در تانزانیا شد.

به گزارش ایسکانیوز، ابوذر ابراهیمی ترکمان در این سفر مورد استقبال مقامات محلی از جمله علی جمعه وزیر فرهنگ و خانم رزکی جمعه وزیر آموزش زنگبار ، آقا جعفری سفیر کشورمان و باقری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی روز سه شنبه نهم شهریورماه به منظور تبادل نظر و توسعه روابط علمی و فرهنگی با منطقه آفریقا، وارد زنگبار در تانزانیا شد و مورد استقبال مقامات محلی از جمله علی جمعه وزیر فرهنگ و خانم رزکی جمعه وزیر آموزش زنگبار ، آقا جعفری سفیر کشورمان و باقری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

وی پس از زنگبار به دارالسلام خواهد رفت و در ادامه نیز به آفریقای جنوبی سفر خواهد کرد.


ابراهیمی در این سفر که به دعوت مقامات رسمی این دو کشور انجام شده در زمینه های علمی - دانشگاهی ، فرهنگی، تبادل هیئت های فرهنگی و هنری،روند اجرای توافقنامه ها و تفاهمنامه های فرهنگی و ... مذاکره و به بحث و تبادل نظر خواهد پرداخت.


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر دیدارهای رسمی، از مراکز فرهنگی، علمی ، دانشگاهی، کتابخانه ملی دو کشور بازدید و در سمینار روابط فرهنگی ایران و تانزانیا در دانشگاه دارالسلام که با حضور و سخنرانی رییس جمهور سابق این کشور همراه خواهد بود شرکت و به ارایه سخنرانی خواهد پرداخت.

203

کد خبر: 673771

وب گردی

وب گردی