برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی/ اعمال قانون موتور سواران متخلف

جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: با خودروهای فاقد معاینه فنی با توجه به نزدیکی به پائیز و افزایش آلودگی هوا برخورد قانونی می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان سرهنگ حسن عابدی گفت: از هفته آینده طرح ترافیکی ویژه خریدهای بازگشایی مدارس همزمان با افزایش حضور شهروندان در شهر و مراکز خرید مرکز شهر به اجرا در می آید. چرا که هرچه به اواخر شهریور نزدیک می شویم تردد خودروها در شهر افزایش می یابد.

او ادامه داد: از ابتدای مهرماه با توجه به افزایش استفاده شهروندان از خودروهای شخصی همزمان با بازگشایی مدارس و تجربه سال های گذشته، احتمال افزایش آلودگی هوای تهران را می دهیم به همین خاطر از حالا طرح برخورد با خودروهای دودزا، دارای نقص فنی و فاقد معاینه فنی را اجرا می کنیم. در این طرح ماموران در کنار سایر وظایف روزانه با شناسایی خودروهای فاقد معاینه فنی این خودروها را اعمال قانون می کنند. ضمن اینکه خودروهای دارای نقص فنی نیز مجبور هستند برای رفع نقص به تعمیرگاه مراجعه کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران از تداوم اجرای طرح برخورد با موتور سواران خبر داد و گفت: این طرح همیشه در حال اجرا است اما در روزهای اخیر این طرح تشدید شده و علاوه بر اعمال قانون، موتور سوارانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند یا از چراغ قرمز عبور کنند، وسیله شان توقیف می شود.


105105

کد خبر: 673871

وب گردی

وب گردی