نقوی حسینی : فردی که به اتهام جاسوسی هسته‌ای بازداشت شد تابعیت مضاعف دارد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: افراد دوتابعیتی مورد توجه جدی سرویس‌های اطلاعاتی دشمن هستند و در پروژه «نفوذ» به کار گرفته می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، سیدحسین نقوی حسینی در این باره گفت: این جلسه که جمعی از مسئولان اطلاعات سپاه حضور داشتند، ارکان پروژه نفوذ در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی ـ فنی، ایدئولوژیکی و ... مورد بررسی و تبیین قرار گرفت. همچنین در این جلسه، اهداف دشمن در برد کوتاه، برد متوسط و بلندمدت تشریح شده در این زمینه نمونه‌های مختلفی که مورد بهره‌برداری قرار گرفته بودند، معرفی شدند.

وی افزود: همچنین در در این جلسه مطرح شد که افراد دوتابعیتی مورد توجه جدی سرویس‌های اطلاعاتی دشمن هستند و در پروژه «نفوذ» به کار گرفته می‌شوند. نمونه‌های مختلف به کار گرفته شده دارای تابعیت مضاعف هستند. در همین راستا اشاره شد که فردی که در جریان مذاکرات هسته‌ای به اتهام جاسوس بازداشت شد، دارای تابعیت مضاعف است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در این جلسه، با بررسی مواردی، توصیه شد که کلیه مسئولان و مدیران نظام به ویژه نمایندگان محترم مجلس مورد توجه دشمن هستند و ممکن است از طرق مختلف اعم از خبرنگار، فعال اقتصادی و غیره وارد شوند و خود آنها یا فرزندان آنها را گرفتار کنند، لذا دقت و مراقبت جدی از خود اعضای خانواده ضرورت حیاتی دارد.

نقوی حسینی تصریح کرد: لازم به توضیح است که جلسات مذکور در آینده ادامه خواهد داشت تا پروژه «نفوذ» به طور مستمر رصد شود.

202

کد خبر: 673872

وب گردی

وب گردی