گواردیولا: علاوه بر بارسلونا نگران بازی‌مان برابر مونشن‌گلادباخ هستم

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی اعتراف کرد که تیم قدیمی او بهترین سبک بازی را در میان تمامی تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

به گزارش ایسکانیوز، پپ گواردیولا که تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا هم‌گروه شده است، با ابراز خرسندی از اینکه فرصتی برای بازگشت به کشورش به‌دست آورده است، از آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا به‌عنوان بهترین تیم اروپا یاد کرد.

گواردیولا در گفت‌و‌گو با رادیو کاتالونیا اظهار داشت: ما برابر بهترین تیم اروپا بازی خواهیم کرد. هیچ تیمی بهتر از بارسلونا بازی نمی‌کند. مثلث هجومی این تیم واقعاً تأثیرگذار است و سهم زیادی در موفقیت‌های بارسلونا دارد، اما پشت سر این سه نفر هم کارهای زیادی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: من علاوه بر بارسلونا نگران بازی‌مان برابر مونشن‌گلادباخ هم هستم. این تیم را خیلی خوب می‌شناسم و فکر می‌کنم که روبه‌رو شدن با آن آزمون خوبی برای ما خواهد بود. اگر در دو بازی اول‌مان غفلت کنیم، حذف خواهیم شد.

وقفه فوتبال باشگاهی اروپا به‌دلیل برگزاری بازی‌های ملی و انتخابی جام جهانی به گواردیولا فرصت خواهد داد تا بعد از کسب پنج پیروزی در پنج بازی موقتاً استراحت کند. بازی بعدی تیم او اما یک بازی بسیار حساس در خانه منچستریونایتد است.

گواردیولا افزود: من برای تجربه چنین بازی‌هایی به انگلیس آمده‌ام. هافبک‌های خوبی داریم که خیلی سریع دارند خودشان را با سیستم بازی ما وفق می‌دهند و شیوه کاری‌مان را درک می‌کنند. تنها چیزی که من در انگلیس با آن مشکل دارم، رانندگی در لاین چپ خیابان‌هاست!

604/601

کد خبر: 673951

وب گردی

وب گردی