نجف آباد قهرمان هندبال دسته سوم برادران

تیم واحد نجف آباد با قهرمانی در رقابت های دسته سوم هندبال برادران جواز حضور در المپیاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را به دست آورد.

به گزارش ایسکانیوز، رقابت های هندبال برادران دسته سوم با شرکت 11 تیم و به مدت 7 روز به میزبانی واحد اردبیل برگزار شد که پس از انجام دیدارهای مقدماتی دو تیم واحد نجف آباد و استان قزوین برای تعیین قهرمان این مسابقات روبروی یکدیگر صف آرایی کردند.

در دیدار پایانی تیم واحد نجف آباد که از یاران با تکنیک بهره می برد در یک بازی قابل قبول با نتیجه 27 بر 17 تیم قزوین را شکست داد و در سکوی اول این رقابت ها قرار گرفت. با پایان یافتن این مسابقات دو تیم نجف آباد و قزوین ضمن صعود به دسته دوم رقابت ها جواز حضور در المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه که در اسفند ماه سال جاری در بوشهر برگزار می شود را به دست آوردند.

دیدار رده بندی را دو تیم چهارمحال و بختیاری و علوم و تحقیقات برگزار کردند که در یک دیدار نزدیک و شانه به شانه تیم چهار محال و بختیاری با یک امتیاز اختلاف و با نتیجه 17 بر 16 بر علوم و تحقیقات پیروز شد و در جای سوم قرار گرفت.

مراسم پایانی رقابت ها و توزیع مدال و کاپ قهرمانی با حضور دکتر علی شامل رئیس واحد اردبیل و جمعی از مسئولین واحد برگزار شد.

تربیت بدنی واحد اردبیل به عنوان یکی از مجموعه های فعال واحد در سال جاری دو رقابت سراسری دانشگاه؛ فوتسال دسته دو برادران و هندبال دسته سه برادران را میزبانی کرده است.

20101

کد خبر: 673953

وب گردی

وب گردی