مقصر قطعی حادثه شهران هنوز معرفی نشده است/ اول مهر، زمان اجرای حکم تخریب علاء الدین

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مقصر اصلی حادثه شهران هنوز مشخص نیست و مقصر نهایی باید از سوی نمایندگان دادگستری اعلام شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان ابوالفضل قناعتی گفت: اینکه رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرده است که مقصر اصلی پرونده انفجار گاز در محدوده خیابان شهران مترو تهران است، موضوعی است که مورد تایید اعضای شورای شهر نیست.

او افزود: مقام اعلام کننده مقصر نهایی حادثه شهران سازمان مدیریت بحران نیست و مقام قضایی باید مقصر نهایی را معرفی کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بررسی های صورت گرفته در رابطه با علت فرونشست زمین در محدوده خیابان شهران گفت: 7 کارشناس دادگستری بررسی در رابطه با علت این حادثه را در دستور کار قرار داده و مقرر شده بعد از جمع بندی نهایی، نظر قطعی از سوی مقام قضایی اعلام شود.

قناعتی در خصوص مهلت باقی مانده مالک پاساژ علاء الدین برای تخریب اضافه بنا تصریح کرد: در شرایطی که مالک پاساژ علاء الدین تنها تا پایان شهریور برای تخریب اضافه بنا زمان دارد اما هنوز شاهد هستیم که "در"، "دیوار" و فضاهای تخریب نشده ای در اضافه بنای ساخته شده این پاساژ هستیم.

او تاکید کرد: سرپرست دادسرای ناحیه 7 تهران قول مساعد داده که اگر تا پایان شهریور اضافه بنای پاساژ علاءالدین تخریب نشود، روز اول مهر با محکم دادستان اضافه بناها به طور کامل تخریب شود.

105105

کد خبر: 674058

وب گردی

وب گردی