قیمت آیفون 7 و آیفون 7 پلاس فاش شد

اپل تایید کرده که نسل بعدی گوشی‌های هوشمند خود را طی مراسمی که ۱۷ شهریور ماه برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد. در کمتر از یک هفته باقی مانده به رونمایی از آیفون‌های جدید، قیمت این محصولات نیز فاش شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از زومیت، اپل تایید کرده که مراسم رونمایی از آیفون‌های جدیدش را که احتمالا با معرفی اپل واچ ۲ نیز همراه خواهد شد، روز ۱۷ شهریور برگزار خواهد کرد. بی‌شک در این مراسم آیفون‌ ۷ و آیفون ۷ پلاس این کمپانی رونمایی خواهد شد که با تغییراتی هرچند جزئی در مقایسه با نسل پیش راهی بازار می‌شوند. از جمله‌ی تغییرات آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس باید به حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در هر دو نسخه اشاره کرد که استفاده از پورت لایتنینگ را برای اتصال هدفون‌ها پیشنهاد می‌دهد. همچنین کلید فیزیکی Home که از ساختار مکانیکی بهره می‌برد، با نمونه‌ای القایی تعویض شده است، حال آنکه سنسور اثر انگشت همچنان در محل خود باقی است.

با توجه به اینکه شیارهای آنتن در آیفون ۶ و آیفون ۶ اس به همراه نسخه‌های ۵.۵ اینچی در پشت گوشی جلوه‌ی چندان زیبایی نداشت، از این‌رو اپل آن‌ها را به لبه‌های پایین و بالای گوشی انتقال داده و پشت گوشی ظاهر زیباتری به خود گرفته است. هر دو نسخه‌ی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس با استفاده از نمایشگر‌های دقیقا مشابه آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس همراه می‌شوند، اما انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۷ شاهد استفاده از پنل‌های OLED در این گوشی هوشمند باشیم.

از نظر مشخصات فنی داخلی، اپل از تراشه‌ی A10 که با پردازنده‌‌ی کمکی M10 نیز همراه شده، استفاده می‌کند. حافظه‌ی رم در نسخه‌ی ۴.۷ اینچی به دو گیگابایت و در نسخه‌ی ۵.۵ اینچی به سه گیگابایت افزایش پیدا کرده است. هر دو نسخه‌ی آیفون جدید اپل با حافظه‌های داخلی ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. در مورد باتری انتظار می‌رود آیفون ۷ با باتری به ظرفیت ۱٫۹۶۰ میلی آمپر ساعت و آیفون ۷ پلاس با یک باتری به ظرفیت ۲٫۹۱۰ میلی آمپر ساعت راهی بازار شود.

در مورد دوربین مورد استفاده نیز باید به این نکته اشاره کرد که آیفون ۷ از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی همچون نسل پیش بهره خواهد برد، با این تفاوت که دیافراگم آن متفاوت بوده و دوربین قادر است عملکرد بهتری در محیط‌های کم نور داشته باشد. در مورد نسخه‌ی ۵.۵ اینچی نیز باید به بهره‌گیری از دوربین دوگانه اشاره کرد. براساس اطلاعات ارائه شده به نظر می‌رسد آیفون ۷ به ترتیب با قیمت ۷۹۰، ۹۱۰ و ۱۰۶۰ دلار برای نسخه‌ی ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. آیفون ۷ پلاس نیز با برچسب قیمت ۹۱۰، ۱۰۳۰ و ۱۱۸۰ دلاری برای نسخه‌های ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

20103

کد خبر: 674088

وب گردی

وب گردی