5 بازیکن منچستریونایتد که به صورت قرضی در باشگاه های دیگر حضور دارند

منچستریونایتد 5 بازیکن جوان خود را برای کسب تجربه به باشگاه های دیگر قرض داده است.

به گزارش ایسکانیوز، جیمز ویلسون در بازی دربی کانتری و برتون آلبیون از روی نیمکت به زمین مسابقه آمد اما نتوانست تا جلوی شکست 1-0 دربی کانتری را بگیرد. کمرون برثویک-جکسون نیز در بازی برای ولورهمپتون کار را از رو نیمکت آغاز کرد.

به گزارش سایت رسمی منچستر یونایتد، عدنان یانوزای نیز به ساندرلند رفته است. او در بازی ساندرلند در چارچوب رقابت های لیگ کاپ مقابل شرزبوری تاون موفق به گلزنی شد. عدنان یانوزای به دنبال اثبات خود در ساندرلند و تحت تاثیر قرار دادن دیوید مویس به عنوان مهره ای موثر در ساندرلند است.

آندریاس پریرا نیز به تیم گرانادا در لالیگا رفته است. او در 34 دقیقه پایانی بازی مقابل لاس پالماس به میدان آمد. گرانادا این مسابقه را با نتیجه 1-0 واگذار کرد. گیرمو وارلا نیز اولین بازیکن جوانی بود که به صورت قرضی منچستر یونایتد را به مقصد آینتراخت فرانکفورت ترک کرد. وارلا در بازی اول فرانکفورت در بوندس لیگا با وجود دریافت کارت زرد به آینتراخت فرانکفورت در کسب پیروزی 1-0 مقابل شالکه کمک بسیاری کرد.

به نظر می رسد که دیگر منچستر یونایتد به بازیکنی اجازه خروج قرضی از باشگاه را تا مهلت نقل و انتقالات بعدی که در ژانویه است، نخواهد داد.

604/602

کد خبر: 674167

وب گردی

وب گردی