بیانیه مشترک قلعه نویی و برانکو منتفی شد

فدراسیون فوتبال در حال رایزنی با امیر قلعه نویی و برانکو بود تا آنها در بیانیه ای مشترک از تیم ملی حمایت کنند اما این تلاش نصف و نیمه جواب داد.

به گزارش ایسکانیوز، از آن جایی که طی ماه های اخیر کارلوس کی روش یک درگیر لفظی با برانکو داشت و در پی حمایت قلعه نویی از برانکو، کارلوس کی روش پای قلعه نویی را هم به این مجادله کلامی کشیده بود، فدراسیون فوتبال باری ایجاد فضای آشتی ملی از برانکو و قلعه نویی خواهش کرد به نفع تیم ملی یک بیانیه بدهند و از تیم ملی در تقابل با قطر حمایت کنند.

مهدی تاج در همین خصوص با قلعه نویی صحبت کرد و همچنین از طاهری خواست از طرف او با برانکو حرف بزند اما سرمربیان تراکتور و پرسپولیس از انتشار بیانیه مشتکر خودداری کردند. برانکو گفت دلیلی ندارد بیانیه بدهد و فقط در مصاحبه اش از تیم ملی حمایت می کند. برانکو سر قول خود ماند و این کار را کرد. امیر قلعه نویی هم بعد از رسانه ای شدن دعوتش به تماشای بازی تیم ملی، یک بیانیه انفرادی نوشت و از تیم ملی حمایت کرد.

حالا این سوال ایجاد می شود که چرا برانکو و قلعه نویی بیانیه مشترک ننوشتند؟ برابر با شنیده های ما، به دو دلیل ... اول این که پرسپولیس و تراکتور دو هفته بعد با هم بازی دارند و آنها نمی خواستند در آستانه بازی حساس شان سوتفاهم یا شائبه ای در خصوص توافق دو باشگاه پیش بیاید و دوم این که برانکو و قلعه نویی از رفتار کی روش مطمئن نبودند و می گفتند امکان دارد او واکنشی نشان بدهد که به ضرر آنها باشد. به همین دلیل ترجیح دادند حرف مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال را نصف و نیمه گوش بدهند و در اقدامی جداگانه از تیم ملی حمایت کنند.

607/601

کد خبر: 674217

وب گردی

وب گردی