«پرتره مرد ریخته» از نیمه شهریور در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می رود

نمایش «پرتره مرد ریخته» به نویسندگی و کارگردانی مشترک «غلامحسین دولت آبادی» و «آراز بارسقیان» و با بازی «اصغر همت» از روز دوشنبه 15 شهریورماه در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، نمایش «پرتره مرد ریخته» یا «مکاشفه‌ای در زندگی عبدالحسین نوشین» به نویسندگی و کارگردانی مشترک «غلامحسین دولت آبادی» و «آراز بارسقیان» و با بازی «اصغر همت» به مدت 25 شب در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در دو پرده، زندگی عبدالحسین نوشین (نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر ایران) را در دو مقطع زمانی مهم زندگی او واکاوی می کند. مونودرام «پرتره مرد ریخته» بر اساس پژوهش و اطلاعات موجود از زندگی عبدالحسین نوشین نگاشته شده است و در آن «اصغر همت» در مقام بازیگر، تنها ایفاگر نقش نوشین نیست و خود ایفاگر نقش شخصیت‌هایی است که با نوشین رو به رو می شوند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به: سینا ییلاق بیگی در مقام طراح صحنه و لباس، عابس خلقی در مقام طراح نور و هدی پیدایش در مقام طراح پوستر و بروشور اشاره کرد.

نمایش «پرتره مرد ریخته» به نویسندگی و کارگردانی مشترک «غلامحسین دولت آبادی» و «آراز بارسقیان» در فصل جدید اجراهای تماشاخانه سنگلج از روز دوشنبه 15 شهریورماه هر روز به جز شنبه‌ها راس ساعت 19:30 به روی صحنه خواهد رفت.
503502

کد خبر: 674230

وب گردی

وب گردی