شوشتری: حضور همه جریان‌های سیاسی در جامعه از موفقیت‌های دولت است‌

‌یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دولت را در تحقق اهداف و شعارهایش با توجه به مجموعه عوامل، امکانات و محدودیت‌ها موفق ارزیابی و ابراز امیدواری کرد تا دولت در یک سال آینده با ارزیابی نقاط قوت و ضعف، ضعف‌های خود را پوشش دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا،‌هادی شوشتری عملکرد دولت یازدهم در سیاست خارجی را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: با توجه به سابقه شخص رییس‌جمهور در مذاکرات هسته‌ای مردم هم این انتظار را از دولت داشتند تا مذاکرات را به نتیجه برساند و خوشبختانه مذاکرات هسته‌ای به نتیجه رسید.

وی ادامه داد: در این یک سال باقی مانده دولت باید سعی کند تا به شکل حداکثری به اهداف مندرج در فرآیند مذاکرات دست پیدا کند.

شوشتری با اشاره به وعده تک رقمی شدن تورم از سوی رئیس جمهور تصریح کرد: در حوزه اقتصاد هم دولت با تک رقمی کردن نرخ تورم به بزرگ‌ترین هدف خود رسید، البته انتقاداتی به دولت در خصوص مسائل اقتصادی وارد می‌شود ولی منتقدین باید توجه داشته باشند دولت در شرایطی روی کار آمد که رشد اقتصادی کشور 8- درصد بود و دولت یازدهم توانست با وجود قیمت پایین نفت آن را به 4.4 درصد برساند که این کاری بسیار اساسی و بنیادی بود.

نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی حضور همه جریانات سیاسی در کشور را از موفقیت‌های دولت یازدهم برشمرد و تاکیدکرد: امروز همه جریانات سیاسی مندرج در چارچوب نظام در صحنه حضور دارند و این از موفقیت‌های مثبت دولت در سیاست داخلی است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگ هم امروزه همه نهادهای فرهنگی به رویکرد خِردگرایانه دکتر روحانی احترام می‌گذارند.

شوشتری با ارزیابی عملکرد وزرا تصریح کرد: برخی از وزرا عملکرد خیلی‌خوبی داشتند و بعضی از وزرا هم ضعیف بودند ولی به طور میانگین دولت توانست اهداف و وعده‌های مطرح شده به شهروندان را عملیاتی و اجرایی کند.

وی با تاکید بر عملکرد موفق دولت در سه سال گذشته گفت: در یک سال آتی دولت باید عملکرد موفق خود را ادامه داده و با ارزیابی نقاط قوت و ضعف خود، نقاط ضعف را پوشش دهد. به تعبیر مقام معظم رهبری بهترین تبلیغ برای دولت در یکسال آتی اقدام و عمل است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من این اعتقاد را ندارم که دولت همه‌ی تخم‌مرغ‌هایش را در سبد سیاست خارجی گذاشته است، اظهار کرد: دولت به طور متوازن و با توجه به اولویت‌ها در حوزه اقتصاد، فرهنگ، سیاست داخلی و سیاست خارجی منابعش را توزیع کرد و کارنامه موفقی ارائه داد.

وی با بیان اینکه اعتدال به معنای دخالت همه جریان‌ها در فرآیند حکومتداری است، عنوان کرد: امروز مشاهده می‌شود گرایش‌های سیاسی اصلاح‌طلبانه، اصولگرایانه، میانه و حتی مستقلین در ارکان حاکمیت حضور دارند و دولت در این زمینه موفق عمل کرده است.

204/201

کد خبر: 674280

وب گردی

وب گردی